6000 djoeye 🎉

Da vil jeg takke på forhånd til alle som har tenkt å gratulere, og også de som ikke husker det. Jeg vil også takke mine lokale ølhunder Leif, Finn og Rune (ale-manuensis) for det flotte nivået vi holder på sessions. Og jeg vil takke de ratebeerianere som har besøkt Tromsø. Dere er alltid velkomne, og jeg håper på flere besøk i framtida.
Håper dessuten at flere kvinner finner veien til Ratebeer, da deres følsomme ganer er en berikelse i en hver ølsammenheng. Og fortsatt god høstjakt! mvh djoeye, aka Gaute

2 Likes

Gratulerer! :beers::crazy_face:

1 Like

Gratulerer. Håper annledningen snart byr seg til å få delt ei øl eller tre med deg.
Tromsø er en by som frister å besøke igjen, sist jeg var på jakt etter øl deroppe var for 35 år siden da vi var i det såkalte militæret og hadde helgetur til Tromsø med innlagt kloring på døra på ølhallen i påvent av at de skulle åpne.

1 Like

Det går unna med både øl og plasser! Stå på. Håper eg får det til å besøke Tromsø i 2020, altså neste RateBeer treff.

1 Like

Gratulere så mye, da er det bare å fortsette med neste tusner

1 Like

Ja, det er veldig bra Gaute - du holder et jevnt, høyt tempo. :star_struck: Og, ikke minst, takk for tilveiebringelse av alt øl fra øst. Snakkes.

1 Like

Gratulerer! Kjempeinnsats!!

1 Like

Gratulere

keep up the good work

håper vi får delt en snart
grattis

Gratulerer Gaute !
Jeg er en som har nytt godt av gjestfriheten i Tromsø !:sunglasses:

Gratulerer med 6 K