6000 djoeye 🎉

Da vil jeg takke pÄ forhÄnd til alle som har tenkt Ä gratulere, og ogsÄ de som ikke husker det. Jeg vil ogsÄ takke mine lokale Þlhunder Leif, Finn og Rune (ale-manuensis) for det flotte nivÄet vi holder pÄ sessions. Og jeg vil takke de ratebeerianere som har besÞkt TromsÞ. Dere er alltid velkomne, og jeg hÄper pÄ flere besÞk i framtida.
HÄper dessuten at flere kvinner finner veien til Ratebeer, da deres fÞlsomme ganer er en berikelse i en hver Þlsammenheng. Og fortsatt god hÞstjakt! mvh djoeye, aka Gaute

2 Likes

Gratulerer! :beers::crazy_face:

1 Like

Gratulerer. HÄper annledningen snart byr seg til Ä fÄ delt ei Þl eller tre med deg.
TromsÞ er en by som frister Ä besÞke igjen, sist jeg var pÄ jakt etter Þl deroppe var for 35 Är siden da vi var i det sÄkalte militÊret og hadde helgetur til TromsÞ med innlagt kloring pÄ dÞra pÄ Þlhallen i pÄvent av at de skulle Äpne.

1 Like

Det gÄr unna med bÄde Þl og plasser! StÄ pÄ. HÄper eg fÄr det til Ä besÞke TromsÞ i 2020, altsÄ neste RateBeer treff.

1 Like

Gratulere sÄ mye, da er det bare Ä fortsette med neste tusner

1 Like

Ja, det er veldig bra Gaute - du holder et jevnt, hĂžyt tempo. :star_struck: Og, ikke minst, takk for tilveiebringelse av alt Ăžl fra Ăžst. Snakkes.

1 Like

Gratulerer! Kjempeinnsats!!

1 Like

Gratulere

keep up the good work

hÄper vi fÄr delt en snart
grattis

Gratulerer Gaute !
Jeg er en som har nytt godt av gjestfriheten i TromsĂž !:sunglasses:

Gratulerer med 6 K