Da vil jeg takke pÄ forhÄnd til alle som har tenkt Ä gratulere, og ogsÄ de som ikke husker det. Jeg vil ogsÄ takke mine lokale Þlhunder Leif, Finn og Rune (ale-manuensis) for det flotte nivÄet vi holder pÄ sessions. Og jeg vil takke de ratebeerianere som har besÞkt TromsÞ. Dere er alltid velkomne, og jeg hÄper pÄ flere besÞk i framtida.
HÄper dessuten at flere kvinner finner veien til Ratebeer, da deres fÞlsomme ganer er en berikelse i en hver Þlsammenheng. Og fortsatt god hÞstjakt! mvh djoeye, aka Gaute
Gratulerer!
Gratulerer. HÄper annledningen snart byr seg til Ä fÄ delt ei Þl eller tre med deg.
TromsÞ er en by som frister Ä besÞke igjen, sist jeg var pÄ jakt etter Þl deroppe var for 35 Är siden da vi var i det sÄkalte militÊret og hadde helgetur til TromsÞ med innlagt kloring pÄ dÞra pÄ Þlhallen i pÄvent av at de skulle Äpne.
Det gÄr unna med bÄde Þl og plasser! StÄ pÄ. HÄper eg fÄr det til Ä besÞke TromsÞ i 2020, altsÄ neste RateBeer treff.
Gratulere sÄ mye, da er det bare Ä fortsette med neste tusner
Ja, det er veldig bra Gaute - du holder et jevnt, hĂžyt tempo. Og, ikke minst, takk for tilveiebringelse av alt Ăžl fra Ăžst. Snakkes.
Gratulerer! Kjempeinnsats!!
Gratulere
keep up the good work
hÄper vi fÄr delt en snart
grattis
Gratulerer Gaute !
Jeg er en som har nytt godt av gjestfriheten i TromsĂž !
Gratulerer med 6 K