Ægir Ægir India Pale Ale

Så… Altså… Når dere prøver å finne india pale ale-en til Ægir, da søker dere på «Ægir», og så leiter dere manuelt i søkeresultatlista som da viser alle Ægir-øl? :thinking: Riktignok er søkefunksjonen på RateBeer ikke helt patent, men så eksepsjonelt elendig er den da ikke. Søker man på «Ægir india» er det meste gjort.

Veit eg har smakt Ægir IPA, men treng jo ikkje å ha det. Men forberedar eg meg til ein festival, ser eg heller gjennom heile lista eit bryggeri for å sjekke kva eg har smakt før heller enn å søke etter eit og eit øl. Står det ikkje alfabetisk då slik du ville forventa, er det lett å oversjå

Kva skjer når ein ticker i vannvare nyter ei øl som ikkje var ny likevel?:thinking:

Dødsstraff! :joy:

1 Like

image

5 Likes

Jeg sleit også lenge med dette problemet, men det har “nye RB” faktisk fikset på en fortreffelig måte. Eks. jeg har kjøpt noen nye fra Kernel (de som har sett gjennom lista der, vet at det er noen å velge mellom) Bruk søkelfeltet øverst til høyre på lista, og du finner det du søker, her f.eks er det HBC 431 humlen jeg er interessert i, …

@Gunnar du er en engel
og ratebeer ruler

Kernel bruker å være håløse…