Arsol rundet endelig 2000 ratinger

Vår relativt ukjente mann på Sørumsand la inn eit lite gir på slutten av juli og rundet 2000 ratinger. Bare å gratulere!

2 Likes

Gratulerer så meget. :beers:

1 Like

Gratulere rmed 2 K

1 Like

Takk for det. Jeg har vært litt fram og tilbake her på RB. Men satser på være litt mer “på” framover. Mye godt jeg gleder meg til å smake på. Kan jo nevne at jeg har en god RateBeer venn i @Vighals. Vi har delt mange flasker skal sies:-).

3 Likes

Gode greier - flott variasjon i ølutvalget ditt. :smiley:

1 Like

Gratulerer med ‘framover’ resultatet

1 Like

Grattis!!

1 Like

Grattis! Enda en medpasient med RBHD (RateBeer Hyperactivity Disorder, også kjent som Repetitive Beer Hunting Disorder).

1 Like

Ha ha. Herlig diagnose på en ikke så alt for vond sykdom.

1 Like

Gratulerer :beers:

1 Like

Takker og skål😀

Spør Vighals om denne;
https://www.ratebeer.com/beer/moss-kong-carl-sommerol/941417/

Gammel boks fra nedlagte Moss eller kontraktbrygget av Berentsens?

@vighals skylder på alkoholinntaket og er enig med deg. @Bryne . Kan jo ikke være moss.:grinning:

1 Like

Jaaaada, legger meg flat som en alias mango IPA fra St. Halvard​:beers::beers:

St. Alias, eg får magesår bare med tanken :expressionless: Uansett, “skaden” er rettet opp i. Greitt å trimmen hjernen når eg skyller ned ein ny imperial stout frå Pohjala. Kveldens nigth cap, for ein som ikkje rater øl :crazy_face:

Sørumsand is on the track! :grinning:

2 Likes

Sørumsand skulle så gjerne vært med på tidenes ølfestival på Bryne…

1 Like

Grattis kompis​:grin::grin: Velkommen etter! Stomperudbygda Big on RB​:beers::beers::beers::beers:

1 Like

Grattis med de først 2000 til Sørmumsander nr 2 som jeg ikke kan huske å ha truffet på. En gang blir det nok mulig…

1 Like

Grattis :slight_smile:

Håper å se deg og @Vighals snart