Beer5000 er nå Beer10000 🍺

Blir vel ikkje namneskifte nå heller! Uansett, gratulerer med å runde 10 000 ratinger!

WoW
Grattis
:slight_smile:

Der drikkes jevnt og trutt på det blide sørlandet.
Gratulerer så meget.
:beers: :beers: :beers:

Gratulere så mye med 5000 X 2

Om han hadde fått somlet seg til å legge inn mer av backlogen sin, ville han ligget enda høyere på listen, men 10000 våte og kalde er da høyst respektabelt, det også. Grattis!

1 Like

Gratulerer! Rundt fint tall!

Mange takk. Her egentlig en liten stund tenkt å legge opp rating, er blitt litt lei av å velge en øl jeg mest sannsynlig ikke kommer til å like fremfor å drikke noe jeg vet er bra. Men nå har jeg laget meg et system. Hver gang jeg er på pol, butikk eller pub skal alltid minst 50% være øl jeg har hatt før og vet jeg liker. Det fungerer utrolig bra og har gitt meg tilbake gleden av å nyte en god øl samtidig som jeg fortsatt finner nye ting. Det viktigste er at det blir lettere å prioritere bort lorten fremfor å støtte opp om bryggerier og ølstiler jeg faktisk liker. :beers: :clinking_glasses: :wine_glass: :champagne: :yin_yang: :grin:

5 Likes

Ein god plan! Sjølv velger eg vekk meir og meir øl i butikkstyrke. Særleg ølstiler eg ikkje har særleg glede av å drikke. Det gjeld og for poløl i aukande grad. Men, eg gjer unntak for lokale øl frå Rogaland :sunglasses:

Utmerket dette. Fast leser av dine velformulerte ratinger.

Gratulerer :beers: :smile:

Gratulerer!

Gratulerer