Benzai 17K!

De Nederlandse fonefan. Koning tick. René ‘ik ga rustiger aan doen’ van de Ven.

17.000 ratings. Getrouwd. Twee kinderen.

Hij kwam, zag en overwon. Hij kwam op Ratebeer, knalde z’n backlog erin en startte zijn stoomwals.

Meerdere raters of the year noteringen. Knotsgekke situaties. Mensen maakten zich zorgen, mensen lachten hem uit, mensen ontdekten een nieuwe vriend voor het leven.

Er is veel gesproken over Benzai. Een kleurrijk figuur, dat is zeker. Af en toe was het bizar, af en toe ging het te ver, af en toe was het toch nog verrassend ook al verwachtte je vreemde dingen en af en toe viel het ook wel eens mee.

17.000 bieren. Een on-Nederlandse mijlpaal. Ik heb gelukkig veel bieren met hem mogen delen. Er heerst momenteel wat onvrede, zoals bij meer van ons. Ik hoop dat ie blijft invoeren en ik hoop dat ie blijft reageren op dit nieuwe en toch wat voor hem lastige forum. Maar ik weet zeker dat we zullen blijven proeven, wat de toekomst ook brengt voor Ratebeer.

Congrats René. Mafkees.

7 Likes

Gefeliciteerd! :star_struck:

1 Like

:joy:

Gefeliciteerd met je 17K René.

1 Like

Proficiat!

Mooie woorden, Cees! René gefeliciteerd!

Drebus bedoel je neem ik aan :slight_smile:

Inderdaad! Sorry André

Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal. Laten we hopen dat het bloed blijft ticken waar het niet gaan kan.

Cheers. En met Nog goed bier ook. Ik had eigenlijk een tik van de Noordhollandse verwacht. :grinning:

1 Like

Officieel gezien hadden we er al 5 op voor de 17K tick kwam. Benzai is een sentimentele jongen.

Wat een monster! :1st_place_medal:

Cheers !

Well done!

Cheers! :beers:

Gefeliciteerd!

Van harte! :beers:

Cheers René, hope to actually share one some day! :beers:

1 Like

Prachtig, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, weer een mijlpaal en een dreiging om te stoppen.

René is de Hayao Miyazaki van tick wereld met zijn eindeloze onware beloftes om op pensioen te gaan.

1 Like