Benzai 17K!

this!

1 Like

This time I mean it :hugs:

Kermis will creep up…

Toch he, als je je eigen Excel accuraat wil houden heb je informatie van Ratebeer nodig. Althans, dat is handig. Dus moet je een bier toch opzoeken op Ratebeer. Dus kun je hem in principe net zo goed meteen op Ratebeer invoeren.

Is mijn redenatie.

He’ll be no. 1 before the end of the year, yes.

Nice one René congratulations

1 Like

More like a lean mean ticking machine! :wink:

Felicitaties jongen! En tot binnen anderhalve week voor een nieuwe Belgian meeting! :upside_down_face:

1 Like

Gefeliciteerd Rene!! :smile:

Ik begreep van René dat jij een soort speciale app voor hem gaat bouwen? :wink:

Ik heb het nu voor elkaar dat hij in z’n excelsheet alleen de bierIDs hoeft in te vullen (naast de rating natuurlijk) en dat Excel het dan automatisch in Ratebeer zet. Dus als hij zich over een paar maanden bedenkt is het al nog invoeren van de backlog niet heel veel werk. Maar daar heb je wel meteen het nadeel: je zult het beerID vroeg of laat moeten achterhalen als je dit wil gebruiken. Dus op het moment dat de zoekfunctie echt verschrikkelijk vind zul je toch nog door die zure appel heen moeten.

Ik wil het zelf zo gaan doen dat ik de bieren na het kopen al invoer, dat ik ze daarna van m’n kelder lijst naar m’n gedronken lijst kan zetten met rating en ze dan door Excel automatisch in Ratebeer laat kloppen om de zoveel tijd. Maar dat werkt weer niet als ik bieren drink op locatie.

Kortom, ik heb nog geen manier gevonden die minder vervelend is dan gewoon Ratebeer te gebruiken. Ik kan ook Ratebeer laten gaan, maar dan krijg ik foutjes in bijvoorbeeld brouwerij namen (is het Het Uiltje, 't Uiltje of 'Uiltje Brewing Co?)

Als ze nou gewoon ff een semi fatsoenlijke app maken (zoals we die 5 jaar geleden al hadden op Android) dan hoeven we het al helemaal nergens meer over te hebben.

Los hiervan moet ik zeggen dat ik nog niet heel erg gebotst heb met de nieuwe zoekfunctie, dus persoonlijk vind ik Ratebeer niet veel slechter geworden. Heb alleen een hekel aan het gebrek aan communicatie en het om de hete brei draaien van Joet. Of joet1 zoals ie tegenwoordig door het leven gaat omdat ie z’n website niet op orde heeft.

2 Likes

FIFY