Bergstaden 7000 🍺

Det jubileres i gruvebyen Røros. 7000 ratinger passert, gratulerer!

1 Like

Grattis!

1 Like

Grattis til denne gentlemann fra gruvebyen! Når kan vi få lokket deg til Stavanger / Jæren / Ryfylke for en grundig øl- og sidersmaking?

1 Like

Gratulerer så meget. Støtter forøvrig @Sigmund sitt forslag her.
Skål :beers: :beers:

1 Like

Gratulerer så mye

1 Like

Utmerket dette - vi skåler for deg under MBCC i mai. :champagne:

1 Like

Gratulerer Med 7 K

1 Like

Godt jobba
Bra tempo :slight_smile:
Håper vi ses snart

1 Like

Takker så mye.
Da er det bare å se fem til tur til MBCC om ikke så alt for lenge.
der venter det sikkert flere godbiter

Skal ikke se bort fra at det blir en tur sørvestover etter hvert.
Øl smaker godt, cider er det andre som kan rate.

Pass på at du ikkje tar turen når eg er på tur nordover i sommer! Er vel liten fare for det? Du arbeider vel “døgnet rundt” i turistsesongen på Røros. Kanskje ein “syden-tur” om våren? I dag er det snøfritt, plenen er litt grønn og temperaturen er ca pluss 7 grader. Litt regn må du dog tåle…

Blir nok heller da en sydentur på høsten.
Hvis det blir Bryne Ølfestival i år kan det kanskje ordne seg hvis datoene passer ?

Oohhh, om du tar turen vestover må eg nok revurdere det eg har tenkt så langt. Eg er nok ikkje heime igjen før 4. eller 5.august pga ølfestivalen i Trondheim. Tipper at eg må på jobb fredag 11.august. Vel, det kan bli repetisjon av 2022, dvs minisamling fredag kveld og hoved-session på løa lørdag 12.august. Kva tenker folk? Nilsas er uansett klar.

Jeg regner også med at jeg skal til Trondheim på festivalen da kan vi i hvertfall treffes der.
Det spørs også på hvem av mine kolleger som kan jobbe når og om jeg slipper unna.
Hvis ikke i august er det større muligheter for meg i september.

Trondheim blir torsdag for meg, kan ikkje drøye det lengre.