Bergstaden 7000 đŸș

Det jubileres i gruvebyen RĂžros. 7000 ratinger passert, gratulerer!

1 Like

Grattis!

1 Like

Grattis til denne gentlemann fra gruvebyen! NÄr kan vi fÄ lokket deg til Stavanger / JÊren / Ryfylke for en grundig Þl- og sidersmaking?

1 Like

Gratulerer sÄ meget. StÞtter forÞvrig @Sigmund sitt forslag her.
SkÄl :beers: :beers:

1 Like

Gratulerer sÄ mye

1 Like

Utmerket dette - vi skÄler for deg under MBCC i mai. :champagne:

1 Like

Gratulerer Med 7 K

1 Like

Godt jobba
Bra tempo :slight_smile:
HĂ„per vi ses snart

1 Like

Takker sÄ mye.
Da er det bare Ä se fem til tur til MBCC om ikke sÄ alt for lenge.
der venter det sikkert flere godbiter

Skal ikke se bort fra at det blir en tur sĂžrvestover etter hvert.
Øl smaker godt, cider er det andre som kan rate.

Pass pĂ„ at du ikkje tar turen nĂ„r eg er pĂ„ tur nordover i sommer! Er vel liten fare for det? Du arbeider vel “dĂžgnet rundt” i turistsesongen pĂ„ RĂžros. Kanskje ein “syden-tur” om vĂ„ren? I dag er det snĂžfritt, plenen er litt grĂžnn og temperaturen er ca pluss 7 grader. Litt regn mĂ„ du dog tĂ„le


Blir nok heller da en sydentur pÄ hÞsten.
Hvis det blir Bryne Ølfestival i Är kan det kanskje ordne seg hvis datoene passer ?

Oohhh, om du tar turen vestover mÄ eg nok revurdere det eg har tenkt sÄ langt. Eg er nok ikkje heime igjen fÞr 4. eller 5.august pga Þlfestivalen i Trondheim. Tipper at eg mÄ pÄ jobb fredag 11.august. Vel, det kan bli repetisjon av 2022, dvs minisamling fredag kveld og hoved-session pÄ lÞa lÞrdag 12.august. Kva tenker folk? Nilsas er uansett klar.

Jeg regner ogsÄ med at jeg skal til Trondheim pÄ festivalen da kan vi i hvertfall treffes der.
Det spÞrs ogsÄ pÄ hvem av mine kolleger som kan jobbe nÄr og om jeg slipper unna.
Hvis ikke i august er det stĂžrre muligheter for meg i september.

Trondheim blir torsdag for meg, kan ikkje drĂžye det lengre.