Besøke sideri i Hardanger

Det blir en norgesferie i år med et par dagers Hardangerfjord avstikker. Ønsker selvfølgelig å få med meg litt sider opplevelser selv om dette ikke er hovedfokuset (som er vandreturer). Er det noen av dere globerotter som har erfaringer og kan anbefale noen siderier (eller annet) som er kjekke å besøke uanmeldt, ser det er mange som praktiserer min. 10 pers etc. Basen vår blir Kinsarvik og Lofthus, men er mobil.

Har bare besøkt brew puben i Lofthus. Der må du innom, dei har og sider frå fat. Men, sjekk åpningstidene!

Jo takk for det. Det er faktisk eneste stedet på lista foreløpig og eneste grunn til at vi har en ekstra natt i Lofthus. Det blir fredag til lørdag hvor de normalt skal ha åpent :slight_smile:

Ekspedisjonen er ofte berre åpen fredagar og laurdagar. Men i sommar kan det nok tenkast at dei kanskje har åpe fleire dagar også. Ellers er det nok berre å kontakte sideria og høyre om ein kan komme på besøk. Dei aller fleste er normalt sett på garden, eller i nærheita. Og dei har ofte åpe gardsutsal store delar av dagen. Om ein får omvisning og smaking er ei anna sak, men besøke dei burde i alle fall vere mulig. Har sjølv kontakta dei aller fleste sideria dei siste dagane og skal innom mange av dei på torsdag på veg til Odda på jobb. Voss - Hardangerbrua eine vegen, og Norheimsund - Kvamskogen andre vegen. Rekk eg over alle skal eg innom 9 stykk, fleire nye som eg ikkje har vore borti før, og nokre som har enkelte produkt eg ikkje har fått tak i.

Du kan jo også sjekke sida til historiske hotell. Dei har litt organisert i hardanger i sommar, med overnatting i Utne eller Lofthus med sidersmaking og båttur. Skal for eksempel gå ein båt frå Lofthus og over fjorden til Nå med besøk på eit par sideri.

Når er du i området?

1 Like

Takk for tips. Det blir i uke 30.
Post gjerne igjen dersom det skulle dukke opp noe interessant ila jobb turneen din.

Nye eg skal innom:
Syse i Ulvik, skal visstnok ha øl og om det stemmer. For din del er vel Kveik Brygghus i Ulvik også ny, om det er mulig å oppdrive noke som helst derfrå.
Kvestad på Nå
Harding ved Grimo
Torsteinstunet vest for Ulvik
Sjuragarden på Nordheimsund

Og nokre nyheiter frå Alvavoll, Hardangergutane, Åkre og Spilde.

Så spørst det om eg kjem over alle i forhold til jobb og åpningstid .

1 Like