Borefts 2018

De ticketsale is van start gegaan. Zelfs voordat er uberhaupt brouwers bekend zijn gemaakt. Het begint een beetje op festivals als Lowlands te lijken.

Maar we kunnen natuurlijk al wel een beetje speculeren wie we dit jaar graag op Borefts zouden willen zien?

1 Like

Ik zou als thema graag adjunct-free willen

3 Likes

Ik heb wel zin in O/O, Nevel, Basqueland, Pohjala, Lervig, Ollenaut, Sori, To øl, Lehe, Amager, weer eens Toccalmatto en uit de US Trillium en Modern Times.
En natuurlijk the Bruery, maar dat zal wel weer niet.

1 Like

Eens zien waar/met wie de Molen dit jaar geweest is:
Dugges (SE), Bakunin (RUS), Bad Flash (CZ), Reketye (HU), Beavertown (UK), Anchorage (US), Omnipollo (SE), Crooked Stave (US), Laugar (ESP), Uiltje (NL), Yria (ESP), Trilha (BRA), Dádiva (BRA), Beerbliotek (SE), Brussels Beer Project (BEL)… etc etc…

Ongetwijfeld mis ik er nog een paar.

1 Like

Oh, dat is een goeie. Daar zullen er ongetwijfeld een paar van op de rol staan!

Tickets in de pocket, wordt sowieso wel leuk :tada::confetti_ball::sparkles::sparkler::fireworks::boom:

2 Likes

Het is de tiende alweer, dus ik zou kiezen voor een soort ‘best of’, een keuze uit de laatste tien jaar, en daarna doorgaan met vers bloed.

Tickets :heavy_check_mark:

3 Likes

Ik hoop eigenlijk vooral op minder rosé drinkend plebs.

Vrijdags aanwezig met partner.

Ik heb geen idee wie er zullen komen, maar ik vertrouw erop dat het kwaliteit gaat zijn. Van mij mogen Struise en Alvinne wegblijven.
Ik verwacht dit jaar geen super verrassende namen. Weet niet waarom.

Misschien Vandeoirsprong? Zag er zaterdag een hoop personeel van de Molen rondlopen…

1 Like

just got my tickets.

Alvinne waren de laatste twee jaar echt goed, die mogen nog wel een keer komen.

1 Like

Alvinne komt sowieso, net als Närke. Founding fathers zonder ruzie.

FIFY

Ik dacht dat Struise na een ruzie van paar jaar geleden nooit meer gingen komen. Alvinne zijn er dan weer altijd bij.

Maakt me niet uit wie er komt, ik heb het toch te druk met ticken om te genieten

5 Likes

In tegenstelling tot sommige anderen hier kan ik op Borefts niet alles ticken wat er is (is ook niet echt m’n doel). Alvinne komt er bij mij meestal niet van. Vandaar dat ik ze noemde. En omdat ik nog steeds boos ben op de Alvinne Gaspar.

1 Like

Tss, je moet leren genieten van ticken Sjoerd!

1 Like

Hehe doe ik ook wel hoor.

Ik zou zeggen trek maar een blik met buitenlandse leuke brouwers open :wink: