Brett Fest

Brett fest ziet er weer mooi uit dit jaar, veel interessante en leuke bieren en brouwerijen.

Vrijdagavond wordt er Bokkereyder per glas geschonken in Foeders, een flight van alle 5 de bieren is ook mogelijk. Zijn er toevallig anderen aanwezig die een flight willen splitten?

Vrijdagavond hoe laat? Moet nog wel met de trein terug.

Ik heb nog een ticket kunnen bemachtigen voor de Tommie Sjef proeverij op zaterdagmorgen 10 uur in de Waalsekerk.

Dat wordt vroeg in de trein, Edo.

Ik ga alleen vrijdag overdag.

Trein van 7.23 vanuit Hengelo. Moet lukken. Ik wil zo weinig mogelijk proeftijd verspillen.

We kunnen ook van elk een fles nemen, is misschien nog wel handiger als we met meer zijn. Maar ben benieuwd of dat allemaal past in Foeders :smile:

Ik zit tot 20:30 bij het The Garde event, dus kort daarna zou handig zijn. Maar dat is voor jou wat laat wellicht.

1 Like

Is voor mij ook te laat helaas dus ik vrees dat ik voor het 2e jaar op rij moet passen. Bleh

Tenzij @caesar op zaterdag wil gaan?

Hoe laat willen de aanwezigen starten vrijdag? Ik ben er rond 13u .

Ik misschien wel, moet even kijken hoe mevrouw Bier staat tegenover (weer) een bierig weekend.

Ik ben er nog niet over uit. Als ik ga, dan denk ik alleen zaterdag.

Als het lukt vrijdag rond 12 uur

Boooooooe :-1:

Ik ben er waarschijnlijk zaterdag ook, maar bokkereyder schenken ze op de vrijdag.

1 Like

Ik ben zo stom geweest om mijn vakantie te plannen tijdens Brettfest, eerste keer in jaren dat ik niet van de partij ben. :frowning:

Ik probeer ook nog ergens een avondje mee te pakken. Misschien vrijdag.

Laat maar weten. Ik denk dat ik ook maar definitief moet afhaken voor de vrijdag. Agenda zit te vol.

Sorry for interjecting in a foreign language. But I will arrive in Amsterdam on Thursday afternoon and will attend as much as possible.

I am signed up for the 3-F dinner on Friday night though. I’m interested in Bokkereyder at Foeders but I think it might conflict

ik ben er vrijdag denk ik wel rond 12:00, loop wel naar 't Arendsnest, net als vorig jaar. Tenzij we qua planning eerst ergens anders moeten beginnen :wink: