Brett Fest

So, Friday 12 o’clock at Arendsnest, so far we have @bierkoning, @ShivanDragon, @countbeer. I’ll be there around 13.00hrs or keep in touch where all of you are. @Travlr will you be joining us? Anyone else?

I’ll probably join you someplace around 17:00, earlier if I can get away.

Have to be at the Waalse Kerk at 19:00 for The Garde.

Ik kom dit jaar, net zoals voorgaande jaren met Robert. Denk dat wij rond 12:00 uur op CS zijn. Denk dat we idd weer bij Arendsnest kunnen beginnen.
Foeders is een eind uit de richting, weet niet of dat haalbaar is (of rijden er Brett busjes?)
Wij zijn ook aanwezig bij De Garde in de Waalse kerk. Zal voor de rest hetzelfde als vorig jaar zijn, alleen nog even “schedule” afwachten…

Foeders is even een tramritje. Zie dat maar als de Brett-bus. Hoef er niet per se heen, mijn dag stopt rond een uurtje of 6

Is there any kind of complete schedule? I only have tickets for De Garde in Friday and h.Ertie on Saturday, so plentry of time to explore, but everything is in seperate events on Facebook and it’s hard to get a complete picture :slight_smile:

yes, I think I can make it to Arendsnest on Friday at 13:00. Also my mobile # has not changed

Schedule will be published tomorrow evening, including its usual spontaneous errors.

2 Likes

Ik ben ook rond 12 uur bij Arendsnest. Kan er waarschijnlijk tot een uur of 6 zijn.

Ik heb alleen kaartje voor h.ertie blending zaterdag maar haak vrijdag misschien ook aan, even kijken wat de rest hier thuis van een lang eenzaam weekend met twee kinderen vind :wink:

Same here

Ziet er naar uit dat vrijdagavond wel gaat lukken, maar dan pas vanaf uurtje of 19.00h. Is er dan buiten Foeders nog wat of zit iedereen dan in de kerk te wachten op 4 tickglaasjes van De Garde? :wink:

1 Like

De Garde en dan Foeders voor mij…

Ik zag net dat Bokkereyder €12,- per glas gaat kosten. Ik denk dat ik een fijne lokale IPA ga drinken, zonder brett.

1 Like

Daarom leek het me goed eea te splitten. Ik vind 5cl proeven ook goed, neem ik daarna wel weer een giradin.

Net zowaar een bokkereyder ticket bemachtigd, dus ik ben er vrijdag toch al eerder.

1 Like

Ik zit er toch over te denken om vrijdag te komen. Met een beetje geluk krijg ik die dag alsnog vrijgepland

2 Likes

Kut. Dan moet ik ook.

1 Like

Ik ga vrijdag niet redden. Kan geen vrij krijgen. Maar zaterdag ben ik er!

Ik ben er ook alleen zaterdag, ik laat die vrijdagavond schieten… Teveel gedoe en teveel duur bier. Bennie helemaal koekoekbananen.

Ik ben er vrijdag ook met een maat uit Amerika.