Brett Fest

Wat is het idee/planning van de vrijdag-ploeg eigenlijk? Gewoon een kroegentochtje langs de verschillende ‘standaard’ places? En evt langs Foeders, want die heeft wel een aantal interessante brouwers misschien.

Denk het wel. Arendsnest, Wildeman, Beer Temple, Bierkoning… Had zelf nog wel interesse om naar Oedipus te gaan, al is dat wel een tochtje van een half uur. Wat overigens goed te doen is met wat flesjes van de BK onderweg mee :wink:

1 Like

Weet nog niet precies wanneer ik waar ga zijn, maar was van plan een beetje relaxed rond te lopen. Mss een fiets huren trouwens (iemand aanraders?) Beetje verschillende places af, niet stressen als ik iets mis. In ieder geval ook langs De Garde. Hoop iig ook een aantal van jullie tegen het lijf te lopen :wink:

OV-fiets is goedkoop en over het algemeen ook goed.

Ik ben vrijdag iig van 14:30-16:00, 19:00-20:30 bij de Garde en daarna bij Foeders.
Van 16:00 tot 19:00 dan Wildeman/Beertemple/Arendsnest denk ik.

1 Like

Mijn OV kaart heeft me de afgelopen keer zo veel problemen gegeven bij het proberen te huren van een fiets (hij deed het gewoon niet en dat gecombineerd met een totaal gebrek aan service) dat ik hoopte op een andere optie :wink:

OV fiets is echt zoveel goedkoper dan welke andere fiestverhuur dan ook…

Zijn er mensen vrijdag in Amsterdam die niet naar De Garde gaan maar wel iets anders doen met bier enzo in dat tijdvlak?

De rest denk ik

1 Like

Ja maar dan moet je vast weer een of ander abonnement hebben, een of andere gare app downloaden of een borg betalen op een onbegrijpelijk slecht georganiseerde manier.

Je moet een abbo op je kaart zetten, kosten: 1 cent.

Dan ben je klaar. Geen borg of andere ingewikkeldheden.

De OV-Fiets is zo’n beetje de beste dienst die de NS levert

1 Like

Dit klinkt overigens meer als ratebeer.

3 Likes

Ik heb nergens kaarten voor. Ik wil gewoon ongegeneerd mijn eigen goddelijke gang kunnen gaan, zonder ergens aan vast te zitten. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ik was een reply aan het typen dat als je kan raten op Ratebeer je ook een OV fiets kan huren, maar ja, toen moest ik ineens werken :wink:

2 Likes

Daar ging het fout. Mijn persoonlijke kaart (met OV-fiets abo) was kapot, ze konden hem niet lezen iig. Vergeet het dan maar om een fiets of iets van service te krijgen.

Heb sindsdien alleen maar een niet-persoonlijke OV-kaart en gisteren gechecked en daar mag een OV-fiets abo dan weer niet op. Grmbl.

Ik wil zaterdag heel veel proeven maar begin om 10 uur bij Tommie Snef en om 12 uur bij Toon vd Broek in het Arendsnest

2 Likes

I’m going to Oedipus and Walhalla tonight, should be there around 7. @kermis is also around, anyone else joining?

Twee dagen achter elkaar bier drinken kan deze oude man al jaren niet meer aan helaas. :grimacing:

1 Like

Morgen. Hopelijk kan ik wat van de vrijdag-meute bewegen om de grote plas over te steken naar Noord.

2 Likes