Casa de Bie ifm RBNG18

Til de som skal bo på Casa de Bie så er min plan å være i Grimstad kl. 15.45 med buss som helt sikkert er litt forsinket på den tiden av dagen. Rusler eller tar taxi til huset og sjekker inn. Dvs. rett over kl. 16 omtrent. Stikker så innom nærmeste kolonial og shopper inn noe enkelt for frokost på lørdagen. Brød, smør, ost, pålegg, egg, bacon, caffe, melk og juice tipper jeg (gi beskjed om noen har helt spesielle ønsker/behov). Rundt den tiden kan jeg kontaktes dersom noen ønsker å få satt fra seg bager og stash. Deretter rusler jeg over til Apotekergården og kjører programmet herfra. Det burde ikke by på problemer for de som ankommer direkte på Apotekergården litt senere å dra med seg en bag til Nøgne.

Lørdag etter bussturen ca. 1600 bør vi sørge for å shoppe inn det vi måtte mangle for søndag frokost.

Tipper at Bryne og Gunnar er i Grimstad i gooood tid før 16.00. Vi ankommer i bil. Kan godt handle inn? Satser på å gå frå Bie til Apotekergården. Deler nok ein rating eller to mens vi rusler avgårde…

Bryne klarer seg med:
Brød, gilde skinke, italiensk salat, bremykt, litt ost, eplejuice og vatn frå springen. Andre ønsker?

Egg er fint, men ellers så er kaffe det viktigste av alt for meg. Er helt avhengig av kofein og blir gørrsjuk om jeg mister en brukerdose.

Det ville vært flott om dere kunne ta dere av handlingen, det blir litt mer praktisk med bil. Om dere vet sån noenlunde når dere ankommer kan jeg gi beskjed så dere får nøkkel. Vi kan gjerne ta resten på PM eller SMS, det er sikkert ikke så interessant for alle.

Ali, Friele eller andre ønsker?

Det de har på den lokale sjappa. Dop er dop. (Friele smaker dog et hakk bedre enn Ali)

@Bryne1 Bryne1
Tipper at Bryne og Gunnar er i Grimstad i gooood tid før 16.00. Vi ankommer i bil. Kan godt handle inn? Satser på å gå frå Bie til Apotekergården. Deler nok ein rating eller to mens vi rusler avgårde…

Jaggu…begynt å rate @Bryne1

Nei, tror du ikke det er Bie appartment som skal rates som places

det serveres vel muligens noe Craft der…så han skal vel legge inn den via mobilen mens de rusler nedover ja