CB Mexicana var en fornøyelse 🇲🇽

Friskt øl med smak av sitrus, og litt pepper i ettersmaken. Kjøpt på Meny i dag.

1 Like

Mest nysgjerrig på kven «galante 1971» er :thinking:

1 Like

He he, jeg også

1 Like

Men hvorfor har ingen lagt inn herligheten her?

1 Like

Har ikke sett denne herligheten ennå. Og i Kristiansand, som bør være ølets hjemmebane, sover de åpenbart. 30 ratinger på untappd. Du kan selvsagt legge inn ølet pga UT-opplysningene, men da får du ikke med strekkoden. Men den er det ikke noen som bryr seg om uansett.

1 Like

Ja…
@Bryne

Finnes på Brennåsen, ikke i Rogaland ennå ser det ut for.
Da burde hele sørlands gjengen fått den med seg men ser ikke slik ut.

1 Like

Har sett den flere steder men gått stille forbi. Så desperat for å få en rating er jeg bare ikke.

1 Like

Du må da ikke være så forutinntatt, Erik!

1 Like

Nettopp, den er sikkert billig og!

1 Like

Et sted må det være lov å være forutinntatt :slight_smile:
Er i utgangspunktet ikke så veldig begeistret for pils og lager, spesielt industribryggerienes versjoner. CB synes jeg generelt ikke er spesielt dyktig på pils/lager. Mexican lager henspeiler normalt på en enda blassere versjon av en lager, gjerne tilsatt mais som erstatning for malt. Eventuelt kan det være tilsatt en kunstig smak av lime kjenner jeg dette bryggeriet rett fra en tidligere versjon av lyst, lett sommerøl. Huff og huff, det er ca. 30 relativt lette øl i kjøleskapet mitt akkurat nå som har en langt høyere prioritert hos levra mi.

1 Like

Drikker den for andre gang nå, og synes det er en kjedelig øl. Utvannet med lite smak.

Ikke no’ chili i, altså? Bare enda en Corona / Sol-kopi? Da kan jeg forstå at folk er lite entusiastiske, ja. Har fortsatt ikke sett den her i Rogaland.

Gunnfryd har tatt møydommen på CB Mexicana :heart_eyes:

2 Likes

Det er ikke lenger en hvit hval, vi har fått Kinn Mother India Pale Lager. Her kreves det å spise indisk før man får rata :slight_smile: :crazy_face:

Erik dah…