Cunningham 300 Norske Bryggerier

Gratulerer med å nå 300 norske bryggerier… Imponerendereisevirksomhet.

Finnes der virkelig så mange norske bryggerier, eller har han diktet opp halvparten? Anyway - gratulerer!

1 Like

Gratulerer!

Sikkert innefor gangavstand alt sammen.
Gratulerer så meget uansett og det er vel en fare for at vi ser deg i Bryne en gang i August.

Han må ha lagt ned eit betydeleg arbeid for å klare 300 bryggerier! Eir par veldig gamle backlogs er det nok og :grimacing:

Gode greier, Cunningham. Og takk for at du har delt såpass mange med meg. :smiling_face_with_three_hearts:

Alle sammen er i gangavstand @nilsas
Det sier i allefall @bryne at alt er når det blir ølfestival på låven hans i August

Har en skikkelig gammal rakkær til liggende som har støvet ned hyllene et sted utenfor Kristiansand:
Dere har sikkert veldig lyst til å tikk takke den også tenker jeg
Mmmmmmm

Det aller morsomste er å dele @Rune - for man må vel være ærlig å si at alt ikke har vært like vellykket produksjon

Er artig bivirkning av å “samle” på norske bryggerier er at en havner på mange morsomme plasser jeg ellers aldri hadde dratt
Merdø fra forrige sommer er et sånt sted. Anbefales
Banken på brokeback turne med @Inbreak f.eks
Furuhaugli, B20, Buggegården, Daglighallen, Ekeby, Gulburet, Kringler, Liland, Lysebu, Numedal, Smalahovetunet, Storli, Thorbjørnrud,

Ja det var “noen”
Herlig med ferie i Norge
Satser på å samle fler snart

Men @Sigmund har jo delvis rett. Alle disse er jo egentlig ikke bryggerier.
Vel vel noen av disse gjøkbryggeriene er i allefall flinke til å få produsert godt øl
Og det er jo det vi egentlig vil ha :slight_smile:

3 Likes

“Det aller morsomste er å dele Rune…”

:see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

2 Likes

Junior tar opp kampen med ein viss Raja: Det morsomste var å få råmelk fra oksen rett inn i kjeften, det var jævlig moro

1 Like

Gratulerer onkel reisende Mac :sunglasses: :beers:
Mac
Imponerende jobba, krever sin mann dette

2 Likes

Ticker!

jadda jadda
skal jeg slutte å ta med fra rare obskure steder?

Næh, dårlig ide :slight_smile:

1 Like