Det vi lurer på 🤔

Eg lurer nå mest på om det vi opplever nå (Vi som rater øl…) er de siste krampetrekningene til et RB i fritt fall.

Umulig å rate øl…

• Men det er vel ikke meningen heller lenger?
    Roboten vinker oss ett siste farvel…Hulk…

Selv så får jeg denne, kanskje jeg ikke er venner med Robot Oops lenger??

@joet @services
FIX IT.

NB Untappd is still working.

Hi @gunnar and @nilsas, thanks for raising this issue. We’ve been working on improving the alerting systems when issues like these occur. We were notified by our systems when this issue started and immediately started working on a solution.

We are sorry that you weren’t able to use the website for a short time. We are still working on these incidents becoming less frequent and solving them faster when they do occur.

If it woks do not mess with it.
Just fix it!

Men @Bryne lurer nok mest på om The Devil Project skal oppføres her. Tja…sannsynligvis.
@yngwie sjekker hva det er for et “firma”

https://www.ratebeer.com/beer/disko-sixsixsix/744859

her er ølet ditt @Bryne

Kva kva skal vi kalle dette “bryggeriet”?
https://www.ratebeer.com/brewers/norway-jazz-brewery-as/35710/

Saksa frå anders.geekhouse:

det som startet som Norway Jazz Brewery, og senere har hett Norwegian Beer Company, Nordic Breweries, og Norwegian Beer Holding (alt sammen på under 18 måneder). Selskapet heter nå nemlig Folkeaksjen

Kall det det som står på etiketten (evt. med det aksjeteknisk korrekte navnet i parantes).

1 Like

Hva står på etiketten nå?

Norway Jazz er dei einaste øla som er produsert. Tipper heile driten er retired…

Satte meg akkurat ned i flysetet, på veg til Las Palmas :sunglasses:

God tur.
Da tar du vel opp igjen jobben som King Miquel?

1 Like

Skal ikkje tulle med slikt :smiling_imp: Eg har fått jåvla ned to nye San Miguel :muscle:. Radler og Manila. Kan ikkje bare sutle med spansk craft beer!

Er det innafor å nyte ei makroøl i sådan stund :thinking:
image

Har du gått lang fjelltur i varmen, den siste timen / timane uten vatn?

Klarer @RuneStumo 3000 ratinger før ferien er over??? Eg venter i spenning. Ser fram til å gratulere ein hedersmann.

1 Like

Har Greg fra Stone her nå… Er det noe vi lurer på?

Kva er det med den sveisen :thinking: