DjOeye 10k

Щиро вітаю дружи!
Я досяг своєї мети - десять тисяч сортів пива. Можливо, мені слід почати ratekissingblondes.ua.
Etter sa ha smakt ti tusen, er maalene naadd. Har ogsaa smakt tre blondinki i Odessa. Det er godt, men da kun én sort. Rune blir saa sjokkert naar jeg moeter mer enn ei blondinka.
Haaper alle ratebeerianere finner gode oel og har god jul.

Ni øl igjen, ikkje glem det i alt blondinefokuset! Uansett, gratulerer med rundt tall :grinning: Du er vel å rekne som kongen av østeuropeiske øl her i Norge, blant dei med fast bopel i kongeriket :smiling_imp:

1 Like

Gratulerer et par timer på forhånd da.
Bra jobba, nå er det bare å få @bryne til å rate også.

1 Like

Gratulerer Gaute !

1 Like

Gratulerer! https://www.youtube.com/watch?v=f55CqLc6IR0

1 Like

Gode greier, Gaute. Vi ser fram til å skåle med deg så snart PivotekaH7 åpner. Der er vel flere polske igjen? :partying_face:

1 Like

PivotekaH7 har mer, ettersom ale-traalen hang ute opp gjennom Nordpolen, Baltikum og Suomi.

Hmmmm, biltur gjennom knallrøde land i desse tider :thinking: Polsk Korona? Tenker vel at det er lurt å vere rause med antibachh på kvar ei flaske før konsum. Mehhh!

1 Like

Kyssing i juli. Bilturen opp var i byrjing av august. Ingen raude.

1 Like

Вітаю тебе з завершенням Рейтбір.

1 Like

Congrats chap! Good to share a few with you in Tromso a couple of years ago!

1 Like

Gratulerer! :beers: :tada:

2 Likes

Gratulerer! Stor milepel.

1 Like

Godt at det ikke bare var rognpåsen som hang ute!

1 Like

Gratulerer med milepelen 10 K

1 Like

зараз коли я пройшов десять тисяч сортів пива, мені вже не нужно навіть більше пива. Nu vil jeg fortsette i lavere tempo, яак Фінн, men de jeg har traalet inn, maa selvsagt drikkes opp.

Sikkert ikkje dumt🤔 Eg slit fortsatt med tempoproblem😈

SOLID!
Grattis
:slightly_smiling_face: