Det konsumeres jamnt i Fettvika, ehhh, Tromsø Ikkje lenge sidan mai da sist tusental blei runda! Bare å bøye seg i snøen! Gratulerer
Gratulerer så meget.
Med det tempoet der er du forbi @cunningham før jul for han er så opptatt med alle korigeringene til Bryne at han ikke har tid til å smake øl.
Skål.
Grattis! Du er snart forbi meg også hvis du opprettholder dette kjøret.
Gratulere så mye til deg der oppe i kalde mørke nord
Gratulerer!
Da er du forbi meg i et sveip, gratulerer!
Gratulera
Gratulerer
Gratulerer
Gode greier. Ser fram til den store markeringen med masse finske øl i PivotekaH7 i begynnelsen av desember.
Gratulerer!
Tusen takk for oppmerksomheta ifbm å ha runda enda en milepæl. I desember drikkes hundrevis av øl. Skal til Odessa i januar og sjekke ut ølplasser, og ta ledelsen i placeratings i Ukraina. Evt også sjekke ei skjønnhet. Mye vanvittig man roter seg bort i.
Jøss, jeg skal en snartur til Kiev fra 9-11 januar. Holder meg borte fra lokale skjønnheter, gjelder å holde fokus…
Njaaa, er vel kaldt i Kiev i januar Sikkert greitt å varme seg med ei frodig «babushka»
Har hørt at de lokale skjønnhetene ikke liker karer som drikker for mye. Det har de mer enn nok av i Ukraina, sies det. Men det kan selvfølgelig bare være rykter.
Det er bare rykter, og øl er ikke det samme som vodka. Traff to blondiner. Ikke samtidig da. Har tenkt meg til Ukrayina et par ganger til i år.
Må jo forsvare pubrateførsteplassen så ikke Gunnar stikker av med den. Lovedate-førsteplassen er av en helt annen verden.
Supert. Skal også raide Kyiv i år. Satser på at ikke Nataliya står på hotelltrappa og forpurrer hele planen
Eller, den forsmådde og ustabilt forbanna eksen Igor