Djoeye 8000 🍺

Det konsumeres jamnt i Fettvika, ehhh, Tromsø :grinning: Ikkje lenge sidan mai da sist tusental blei runda! Bare å bøye seg i snøen! Gratulerer :partying_face::partying_face:

Gratulerer så meget.
Med det tempoet der er du forbi @cunningham før jul for han er så opptatt med alle korigeringene til Bryne at han ikke har tid til å smake øl.
Skål. :beers::beers::beer::beer:

2 Likes

Grattis! Du er snart forbi meg også hvis du opprettholder dette kjøret.

Gratulere så mye til deg der oppe i kalde mørke nord

Gratulerer! :partying_face::tada:

Keep up the good work frende

Her på @Bryne bryne sine nettsider koser vi oss alle sammen

1 Like

Da er du forbi meg i et sveip, gratulerer!

Gratulera :beers:

Gratulerer :beers:

1 Like

Gratulerer

Gode greier. Ser fram til den store markeringen med masse finske øl i PivotekaH7 i begynnelsen av desember. :yum:

1 Like

Gratulerer!

Tusen takk for oppmerksomheta ifbm å ha runda enda en milepæl. I desember drikkes hundrevis av øl. Skal til Odessa i januar og sjekke ut ølplasser, og ta ledelsen i placeratings i Ukraina. :ukraine: Evt også sjekke ei skjønnhet. Mye vanvittig man roter seg bort i.

3 Likes

Jøss, jeg skal en snartur til Kiev fra 9-11 januar. Holder meg borte fra lokale skjønnheter, gjelder å holde fokus…

1 Like

Njaaa, er vel kaldt i Kiev i januar :cold_face: Sikkert greitt å varme seg med ei frodig «babushka» :joy::joy::joy:

Har hørt at de lokale skjønnhetene ikke liker karer som drikker for mye. Det har de mer enn nok av i Ukraina, sies det. Men det kan selvfølgelig bare være rykter.

1 Like

Det er bare rykter, og øl er ikke det samme som vodka. Traff to blondiner. Ikke samtidig da. Har tenkt meg til Ukrayina et par ganger til i år.
Må jo forsvare pubrateførsteplassen så ikke Gunnar stikker av med den. Lovedate-førsteplassen er av en helt annen verden.

Supert. Skal også raide Kyiv i år. Satser på at ikke Nataliya står på hotelltrappa og forpurrer hele planen

Eller, den forsmådde og ustabilt forbanna eksen Igor :skull:

1 Like

Var det “Henne” du hadde i tankene Bryne?