Endelig 2000 engelske ratinger!

Da har jeg endelig nådd 2000 engelske ratinger. Det er imidlertid bare peanøtter mot det de to gentlemen fra Tromsø har prestert: Rune er nr. 20 på “Top 50”-lista for England, med hele 7874 ratinger, godt foran en rekke hederskronte engelskmenn. Meget imponerende - selv om han er ofte i England, så bor han tross alt i Tromsø! Og hans “partner in crime”, Finn, ligger på en meget hederlig 35. plass på lista, med solide 6066 ratinger. Flere nordmenn er der ikke på “Top 50”-lista, og jeg kommer aldri på den lista. Når jeg ser på de ivrigste norske raterne, er gunnar så vidt foran meg med 2015 engelske ratinger, men mellom han og Finn er der så vidt jeg kan se ingen nordmenn. Vi i Sør-Norge som har kortest vei til England, er altså helt utklasset av herrene fra Tromsø! Vel, jeg har ikke lenger helse til store ølfestivaler, men jeg skal nå fortsatt smake det av (antatt gode) engelske øl som driver min vei.

3 Likes

Gode ratinger Sigmund, og gratulerer med alle engelske ølratingene. For min egen del er jeg anglofil (øl og pubkultur, musikk, fotball og magi) så jeg drar gjerne til England (og selvsagt Skottland og Wales), og ikke så mange andre steder.

1 Like

Gratulerer så meget Sigmund.
Ikke glem veien innom Bryne iblandt også.
Skål :beer: :beers: :beer:

1 Like