Endre bryggerilogo?

I ledige stunder driv eg på å legg til logo til norske bryggeri som mangler det her på RB. Dei fleste mangla det før eg satte i gang! Veldig stusselig med ein humleblomst i svart-kvitt… Held på med bokstaven N akkurat nå.
Då er spørsmålet @cunningham: kan du enkelte slette eksisterande logoer som er feil slik at eg kan legge ut nye? Atna Øl, Færder, Hansa Borg, Kolonihagen og Aass har alle bilde av bygningen. Det er feil, bryggeriet skal ha logo, bryggeriet som ein plass er noko anna, då er det bilde av bygningen, utvendig! Mykje surr med bilete som har blitt lagt til…

1 Like

Godt spørsmål igrunn…
Det bilde greien har vært mer et mareritt. Særlig å endre…

Men alt blir jo bedre…
Kan forhøre meg

Enten har du «tryllet» og fått det til eller så er det nokon høgare oppe i RB-teamet som har bytta ut bilde av bygningen med mitt bilde av bryggerilogo. Atna, Færder og Hansa Borg har nå blitt endra. «Upload new photo» på bryggeri eller enkelt øl, går raskt nå til dags. Det dukker opp med ein gong. Kanskje er det slik at «feil bilde» blir endra bare det tar litt lengre tid? Må godkjennast eller noko slikt? Uansett så har du valget med «Upload new photo» der det er bilde frå før. Eg har nå sendt inn ny logo til Kolonihagen, så får vi sjå kva som skjer og kor lenge det evt går. (Neste bokstav som står for tur er S, mange bryggeri med manglande logo der)

3 Likes

Har gått gjennom alle 243 “aktive” norske bryggerier. Desse har eg ikkje klart å finne logo til:
Barentsburg Brewery
Bjelle Gårdsbryggeri
Cafe Sjarm
Kveik Brygghus
Merdø Kro
Markens Grøde
Paloma Productions
Qdulla

Har “nesten” funne logo til eit par av desse, men kvaliteten blei underkjent… Kjem nok til å leite litt til!
Neste prosjekt er å gå gjennom dei 71 stengte bryggeria og legge til manglande logo.

2 Likes

Bjelle Gårdsbryggeri er vel strengt tatt bare en del av selskapslokalet Bjelle Gård, men heller ikke gården eller selskapslokalet har noen logo så vidt jeg kan se. De har et par andre produkter i salg som kalvesuss & gome samt honning men heller ikke her finner jeg noen definert logo. Den blir nok ikke så lett.

1 Like

Då har alle norske sideri (som vi veit om her på RB) fått sin logo. Mangler då bare å leite opp logo til 16 nedlagte bryggerier :face_with_monocle:

1 Like

Fantastisk jobbet, god innsats

Helit imponerrende arbeid.
Har nok gått med noen industri øl under dette arbeidet.

Det har teke ein del timar ja. Sjølsagt har eg sørga for væskebalansen! Nå er er akkurat ferdig med nedlagte norske bryggerier. Har sitte på ræva litt vel lenge. Skal nå ut å gå ein lengre tur, via mitt faste vannhull på Bryne :grinning: :beer:

1 Like

Vannhull?? mener du Tjødnå da?

Kommet noen nye nedlagte
Stå på min venn