Erb92 2000 🍺

Der kom han over 2000 grensa! Gratulerer :partying_face:

Wow gradulerer.
Tatt sin tid men du er vel mest på UT nå.
:beers: :beers: :beers:

Se det ja! Der drikkes på Røst også - kanskje ikke Norges mest sentrale ølsted. Gratulerer!

Skål og grattis
:slight_smile:

Tøft :santa: - og glimrende valg av jubeløl.

Gratis

Grattis med 2k :slight_smile:

Gratulerer med 2K

Takk for gratulasjoner.

Det har tatt sin tid, men med tanke på at de aller færreste av disse ølene har vært delt med andre så blir det likevel en hel del liter etter hvert…
Jeg har ikke flyttet over til UT, grunnen til litt nedadgående kurve på antall ratinger i det siste skyldes nok bare at det ikke har vært noe særlig med festivaler eller utenlandsturer de siste årene.

Røst er absolutt ingen øl-destinasjon, her må man egentlig bare prise seg lykkelig over bestillingsmulighetene hos polet med gratis frakt til butikken.

Veldig fornøyd med valg av jubeløl, ikke noen toppscore, men en opplevelse er det alltid med disse årgangsølene fra Fullers.

6 Likes

Du bur faktisk på Røst :thinking: Ikkje akkurat verdens ølnavle for å seie det mildt! Eg har vore der ein gong og hatt øl på to ulike restauranter. Ikkje ratebare plasser men hadde bl.a. ei flaske “Bådin Røstværing” Min nordnorske base kvar sommar er på Sørvågen i Lofoten, lite anna enn Nordlandspils og diverse øl frå Lofotpils å finne der.

Gratulerer! Og artig med en ølentusiast på Røst :smiley: Gi en lyd om du er i Bodø :slight_smile:

1 Like

Jada, jeg bor på Røst. Har bodd her et halvt års tid etter nesten ti år i Bergen. Det serveres mye god mat på øya, men dessverre er det veldig kjedelig når det kommer til drikke…

Takk. Det skal jeg nok gjøre alvor av en dag.

Imponerende, lokasjonen betraktet. Selv jeg boende i Tromsø, må ut for å nyte litt ekstra. Og da blir det i østerled, til ære for Łudowica, mi polske mormor. :beers: