RateBeer Forums

Finn 10 000 🎉

milestones

Hallo? Ingen som følger med? Finn suser forbi 10 000 ratinger med god margin i dag! 9000 blei passert i juli 2018, stødig tempo. Gleder meg til ein skål i Tromsø 2020, satser hardt på å få det inn i kalenderen.

Wow, gratulerer!

Gratulerer Imponerende.

Gratulere så mye.
Hyggelig å treffes
da er det bare å fortsette med de neste tusner

Gratulerer!

Nice work og godt driv
Grattis
Regner med at Graff eller Mack lager jubileumsøl!

:+1:

Gratulerer! :beers::tada:

Gratulera :beers:

Gratulerer med 10 K

Gratulerer Finn, stødig tempo. Flott at dette skjedde i England. Nå gleder vi søringer oss til 2020 !:tumbler_glass::sunglasses:

Det må man si, gratulerer så mye!

Gratulerer!

Cheers, to many more!

Cheers!!!

Ja, Finn passerte sin store milepæl under nok en velsmakende studietur til England. Vi skålte både her og der. Stå på, gode venn. :rofl:

Da var Rune og jeg vel hjemme etter omfattende feltstudier i England. At jeg kom til å fylle rundt tall var jeg jo klar over. Det ble dessverre på en Wetherspoons og ikke den trivelige Heart of Northumberland noen meter unna.

One of the highlights was meeting @jjsint in Leicester. We had a great time together during a guided tour to the best pubs. We even received some good stuff to enjoy at home. We will!

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner! Jeg kommer til å justere min videre ferd i ølverdenen så det blir et mye roligere tempo fra min side framover. Litt rykk-og-napp. Mindre innenlands men noen dypdykk under opphold i utlandet.

Thanks and congratulations! Looks like you’re in the top 50 of raters of English beers as well!