Gilleleje Bryg

Hej!

I sommer ferierte vi på Norsjælland, og der kom jeg over øl fra Gilleleje bryg. Disse tre var til salgs hos Superbrugsen på Gilleleje og på Nakkehoved fyr: Fiskerpigens Sang, Ostindiafareren og Fyrmester Faber. Alle disse, plus ytterligere 4 ligger på Untapped.

Kan dansk administrator skaffe de nødvendige oplysninger om Gilleleje Bryg og legge det ud som bryggeri på RB?

Venlig hilsen Jan Magnus Dahle (Holmen1)

Hej

Administrator er jeg ikke og jeg tvivler på at Jesper kender svaret.
Har kikket på det der dersens internet og fundet en hjemmeside der hedder
https://www.gilleleje-bryg.dk/
og det ser jo fælt ud til at være det bryggeri, du leder efter. Ikke alle de øl du nævner er nævnt på siden, men til gengæld er der et menupunkt, der hedder “Kontakt”. Foreslår at du skriver til bryggeriet ad den vej. Jesper smager en allerhelvedes masse øl, men… Prøv at skrive til dem i stedet. Gætter på at det er det hurtigst.
Mvh
Lars

Jeg kan ikke se Gilleleje Bryg er registreret som bryggeri på cvr.dk. Så jeg vil tro der er tale om hjemmebryg.

Står på deres hjemmeside:

Men nu er begrebet “Gilleleje Bryg” genopstået på initiativ af Superbrugsen i Gilleleje. I første omgang i samarbejde med Herslev Bryghus men på sigt vil brygningen i selve Gilleleje blive genoptaget - og det skal ikke bare være hvidtøl der skal produceres.

Altså en Client Brewer

Commissioner vil nok være mere passende indtilvidere. Men jo, som sådan er de ok.

Hej Yespr og Skinnyviking!

Er der nogen, der vil lægge ind Gilleleje som bryggeri på Ratebeer? Som dere ser af vedlagt bilder, har de strægkoder og pantemærker, så det forsvarer vel en registrering på RB?

Venlig hilsen Jan (Holmen1) - norsk ølentusiast med sans for danske øl

Du kan da bare gøre det :slight_smile: