God Jul 2020

God Jul med masse kos, digg mat og knall øl ønskes dere alle
:smiling_face_with_three_hearts: :santa: :evergreen_tree: :beers:

1 Like

God jul til hele gjengen, måtte juleøla vare helt til påske ( minst)

1 Like

God jul og godt nyttår, til alle aktive på det norske forumet! Det blir ingen kvit jul på Bryne i år. Plenen er grønn og huset bugner av øl :grin:

1 Like

Til lykke med jula, godt folk! Prøver en RugIPA fra Hogna til pinnekjøttet og en Ægir Julenatt til i kveld. Det blir røykwhisky fra Talisker til “From all of us to all of you”. Kos, Kos. :partying_face:

1 Like

Riktig god jul og godt nytt år til dere alle.
Ingenting er som grøn jul og 3 pluss grader, selv om jeg skulle foretrukket 30.
Anbefaler Ægir’s julebokk, den var nydelig.

1 Like

Når bjerget ikke vil komme til Muhamed, så må Muhamed jo komme til bjerget. Glædelig Jul (sådan siger vi i Danmark før jul - God Jul efter jul - tror jeg nok) og Godt Nytår til alle i Norge. Også til ratebeerians. Har set meget få af jer i mit dejlige hjemland i år, så jeg satser på at møde jer på jeres hjemmebane i 2021, hvis I ellers må og vil lukke mig ind.

6 Likes

God jul til alle kjente og ukjente.
Her er det som vanlig en fin hvit jul , og i år er det også mer hvitt i lufta som drysser ned

1 Like

God Jul til både nordmenn og dansker, håper vi kan få til en samling i 2021. I kveld skal jeg og mine to yngste sønner til min bror og hans familie og spise pinnekjøtt, jeg medbringer hjemmebrygget “Sigmunds Jul”, hvor jeg bare har grovskissert oppskriften, og Jan Magnus (Holmen1) har æren for den praktiske bryggingen. Noe akevitt blir det ikke på meg da, for jeg skal kjøre hjem utpå natten. Får ta det igjen på 1. juledag, da kommer guttene hjem til meg for å spise elgsteik. Den 28. blir det en mini-ølsmaking med Holmen1 og Holmen2.

2 Likes

God jul! :santa:t4: :beers:
Regner med at det igjen blir mulig for meg å dra vestover utpå nyåret, da kan det jo hende at jeg treffer på en av dere (har hatt en tendens til å treffe på en snodig nisse fra gærne sia av fjor’n de siste gangene jeg har vært i vesterled) - og skulle mulighetene by seg og noen har tenkt seg i østerled er det bare å gi lyd fra seg…

Njaaa, eg mangler jo plassratinger i Estland😬

God jul og et bedre nytt år til alle. Håper å treffe “gjengen” til neste år, men er redd at det i så måte vil være stykkevis og delt. Det som berget ølåret for oss nord i landet er Polet. Vi har et spesialpol som har klart å holde oss i aktivitet gjennom en ellers nedstengt periode. Skryt til dem. Til og med et palestinsk øl på slutten av året. Imponerende. (Prisene er et annet kapittel - men det er jo lave reiseutgifter).

Cheers!

3 Likes

Og for oss i nord hjalp det jo virkelig på at PivotekaH7 har holdt åpent gjenneom det meste av året. :innocent:

1 Like

Bud laska a duže dyakuyu.

Vid imeni sebe ta moyeyi malenʹkoyi Pivoteky ya bazhayu vsim vam shchaslyvishoho Novoho Roku.
Від імені себе та моєї маленької Півотеки я бажаю всім вам щасливішого Нового Року.
På vegne av meg selv og mitt lille Pivoteka ønsker jeg dere alle et godt nytt år.

Ønsker Dere alle en riktig god Jul og håper 2021 blir et bedre år.

Litt historisk snadder.

1 Like

Hugs kona og i desse høgtider!

Litt sen, men God Jul, og Godt Nyttår!
Håper på fler smakinger/ festivaler i 21!

2 Likes