God jul og godt nytt øl år

God jul til alle dere der ute i det langstrakte land.

Hyggelig å treffe noen av dere i løpet av året, det blir hyggelig å treffe en del av dere også til neste år.

Ha ett riktig god nytt øl år.

2 Likes

Tiltredes!

2 Likes

God Jul og Godt Nytt År til alle i gamlelandet!

1 Like

Riktig god jul og godt nytt år til dere alle.

2 Likes

:snowman: :santa: :beer:

2 Likes

Til pinnekjøttet seinere i dag på julaften blir det Ægirøl - bryggeriet som etter min smak brygget de beste norske ølene i 2018 (se den store oppsummeringen ut på nyåret). Med ønsker om ei fredelig jul og håp om noen gode øltreff i året som kommer. :christmas_tree:

2 Likes

God jul og godt nytt år!

1 Like

God jul til dere alle sammen
og et godt nytt øl år.

2 Likes

God jul og et flott koselig nytt år ønskes dere alle

1 Like

God jul til alle sammen ja. Det har vært hyggelig å treffe en del av dere i år og håper på enda flere til neste år.

Vårens off-pist ølfestival (som har blitt en tradisjon etter hvert) bli denne gangen Solothurn Beer days. Dett er faktisk den største ølfestivalen i Sveits med ca. 17 års fartstid. Her treffer man ca. 50 av de beste bryggeriene fra Sveits, et land som har mer enn 1000 bryggerier. Det meste herfra har i alle fall passert under radaren for meg med unntak av BFM som til gjengjeld står for to av mine favoritt øl. Har fått mer og mer sansen for å dra på oppdagelses øltur i ukjent terreng og gleder meg stort. Andre med noen øl reisemål utenom København og London i år?

2 Likes

Helsinki i mars, Gran Canaria i juni/juli, Lofoten i juli og Krakow/Berlin i september. Men, her snakker vi fagforening, familietur, familietur og jobb/foreldre/elev-tur. Tradisjonen tro skal eg likevel presse inn så mykje ølrelatert som det sømmer seg å gjere​:grimacing: Ellersblir det nok ein øltur eller fleire innenlands evt uenlands med andre likesinna ølnerder​:grimacing::grimacing:

Øl tur til utlandet blir som vanlig 3 uker sør i California i November.
Da er det San Diego beerweek og mye godt øl på mange plasser.
Favoritten er da Alesmith Speedway Grand Prix med mange forskjellige Speedway varianter på en dag/kveld.
Ser allerede frem til det.

Malaga / Estepona 19.-26. januar. Ikke primært ølrelatert, men man tar det man får. Horley, Cambridge (ølfestival) og Ely 21.-29. mai. Ølfestivalen i Cambridge (holdes i telt på Jesus Green) har jeg vært på en en gang før, absolutt den koseligste festivalen jeg har vært på, med mye godt øl. Og ostedisken deres er legendarisk! London bare for togbytte denne gangen.

Kos, kultur og øl er aldri feil!

Eg skal bli veganer, begynne å jogge og kjøpe alle mine øl på min lokale Rema😂 Slå den Jokke-gutt!!!

2 Likes