God jul

God jul, godt folk. Her nord er det flott mørketidslys, kaldt og klart og akkurat passelig med snø. Til pinnekjøttet blir det Kinns Julefred fra 2016. Veldig hyggelig at flere av dere tok turen nordover i år. Til lykke med 2018, håper å se flere av dere over et godt glass øl.

God Jul fra en eks-Lyngsværing. Her blir det en flaske med Kormoran Imperium Prunum, håper den lever opp til ryktet.

?Hyggelig å høre fra deg - har fulgt med på ratingene dine.

Håper vi kan få til et treff en gang, gjerne i Sveits.

Virkelig flott julevær her nord disse juledagene.

Riktg god jul.

-rune

Med de beste ønsker om en god jul fra Sørlandet. Vi har dog svensk julebord som starter med div. typer krydret sild og laks. Her har jeg prøvd et litt dristig valg med Tilquin Geuze (Baladin Isac i backup for de som ikke kan ha surt). Så blir det litt kjøttbullar og pølser som får BFM √225 Saison som tilbehør. Til ribbe og julekinka blir det Nøgne Imp. Brown. Vanskelig å matche så mye forskjellig på bordet samtidig så jeg har egentlig fokusert en del på å treffe tilbehøret som av erfaring blir litt fellesnevneren for matgruppen.

Regnet ferdig for dagen. Fuktig juledis ligger trolsk rundt huset, plenen er grøn og fin. Altså, som det skal vere her på Bryne i juletida. Øl? Blir nok lite av det. Familiemiddag og det som far byr på i glaset, kanskje bare eplemost…

God Jul från Funäsdalen, Ryentorps Imp Stout i glaset för tillfället…

Freden har senket seg i heimen, vært i familiemiddag hos datteren min i Stavanger. Pinnekjøtt med vann som drikke til, nå er det beina på bordet, diverse belgisk snadder i glasset. God jul til alle der ute, måtte det bli mange gode øl fremover, skål frender !

Riktig god jul til dere alle.
Selv koste jeg meg godt med Nøgne Ø sitt samarbeidsbrygg med Kaapse. Anbefales på det varmeste til en kveldskos.

God Jul alle sammen

God jul til alle.
Og et godt nytt øl år når det begynner om noen dager.