Gunnar 4000 norske øl

Ikkje heilt uventa, Gunnar blei den første til å rate 4000 norske øl. Gratulerer! Ikkje minst eit imponerande gjennomtenkt valg av Ringnes Lite Fatøl som eit verdig jubileumsøl :joy: Respekt! (Rett etterpå reiste han i Austerled og drakk seg frå sans og samling i tre land :innocent: )

2 Likes

Gratulerer så meget.
At du måtte drikke deg fra sans og samling etter Ringnes forstår jeg godt.
Skål frende.

1 Like

Og solid omtale av alle de 4000. Tøft!

1 Like

Grattis, alltid hyggelig å dele noen øl med deg, enten de er norske eller ikke. Men det er ikke så mange år siden jeg kunne ha sverget på at der aldri ville komme 4000 norske øl i vår levetid.

1 Like

Gratulerer! :partying_face: :beers:

1 Like

Gratulere så mye med 4000 norske.
Jeg er sikker på at det var ganske mye som ikke smakte så bra, men du har helt sikkert kommet over noen riktige perler også.
Da er det vel bare å fortsette til det neste runde tall

1 Like

Imponerende… og som tidligere nevnt, solide omtaler hele veien - dette er fantastisk

Fantastisk jobbet
Grattis
:two_hearts: :slightly_smiling_face:

1 Like

Imponerende kvantitet, og ikke minst - som alltid fra den kanten - imponerende kvalitet!

Gralla!

1 Like

Gratulerer med å ha ratet 4000 Norske øl.

1 Like

Takk takk :nerd_face:
Har stort sett vært en lidelse disse Norske øla, har vært mye dovatn, i farten så husker jeg særlig St.Hallvard 5,hjul på vogna, den returnerte jeg til polet og fikk pengene igjen. St Hallvard er dermed havna på svartelista mi, sammen med flere 3. rangs bryggerier, :hot_face:

1 Like

Gratulerer OG! :smiley:

1 Like