Hjartesukk 💔

https://www.ratebeer.com/beer/stolt-bring-it-stiora/660675/

Denne blir min siste i kveld. Ein rating på RB, av Mr.Inbreak. På Untappd er det ticka inn 261! Av og til føler eg meg som når Fleksnes gjekk omkring i Oslo heilt aleine og var inne på tanken om å formeire seg med “Moder’n” for å videreføre menneskeslekta. Nok om det, trur eg møner av for kvelden…Joet får ta på seg jobben med å tjotte mora si, han som meiner at trafikken på RB er “All time high”

1 Like

Denne får etterhvert hele en ny rating, fra meg en gang i løpet av vinteren, når jeg kommer til den.

Den all time high som det snakkes om er nok noen nye som slenger inn noen ratinger her og der og lar det være med det, mens mange av de som har vært her i lang tid blir borte.

Skulle vært spennende og se på hvilket år det er lagt inn flest antall ratinger fra hele verden. Skulle ikke forundre meg om det var for 4 eller 5 år siden.

All time high my ass.
Stoler ikke på noen av de påstandene opg tallene fra Joet & co.
Selv en blind høne kan se at dette e all time low.

Hvor mange aktive var vi i Norge for 5 år siden? tipper mellom 500 & 1000. Idag 50? inklusive nykommere.

Du kan jo rate den sjøl før du klager … Jeg har den ihvertfall under bestilling fra polets nettbutikk.

Og hvor mange av de 251 på untappd har gitt noe som ligner på en tilnærmet saklig kommentar om ølet? Ikke særlig mange, nei. Inbreak har ihvertfall sagt hva han mener. Og denne gangen var han til og med i godlune!

2 Likes

Det har aldri vært mellom 500 og 1000 norske aktive samtidig på RateBeer, nilsas. Du fantaserer. Det kan skyldes for mye øl - eller for lite.

Mulig jeg var noe optimistisk der, men stor frafall har det i alle fall vært.

Jeg scannet gjennom tre fire sider på Untappd for å se hva jeg kan lese meg til om denne, da jeg må se bort fra tullekommentarer og de som ikke sier noe som helst så ser jeg at RB nå faktisk har dobbelt så mange ratinger av dette ølet som Untappd (da det har kommet inn en rating til). Ikke så helt galt det. :wink:

1 Like