Hotel - Norwegian Ratebeer Gathering 2-4 Mars 2018

Vi kan bruke Nøgne Ø sine rabatter

Enkeltrom: 1040
Dobbeltrom: 1240

Frokost inkludert
Scandic Grimstad

Kode: NØG020318

Men for tiden er det billigere å bestille rett fra hotellet!

Alternativ kan være denne: http://www.bieapart.no/

Som et økonomialternativ (og mer sosialt) har jeg forespurt på å leie det huset vi brukte under forrige RB treff i Grimstad. Her er det altså 8 senger fordelt på 3 rom. Noen av sengene er dobbel, men jeg legger opp til at hver person sover i hver sin seng. Huset har kjøkken med kokemuligheter og kjøleskap, noe som er praktisk med hensyn til frokost, men hver enkelt må ta med eget laken, dynetrekk, putetrekk og håndkle. Avstand til sentrum er 800m i retning mot Nøgne Ø. Prisen fra fredag til søndag blir da 650,- pr. person dersom vi fyller opp med 8 personer.

Har huset på hånden til en viss dag, men ikke bekreftet fristen enda. Går derfor ut nå med dette som et tilbud, førstemann til mølla osv. Så dersom du vet du skal være med og ønsker å overnatte her gir du beskjed. Når vi har fylt opp er det fullt, enkelt og greit.

2 Likes

Tror jaggu jeg slår til på det tilbudet!

2 Likes

Hold av ei seng til meg og! Men, håper eg får med fleire frå RB Rogaland så eg slepp å kjøre aleine…
By the way? Dette blir vel då rekna som ein ratebar plass? :slight_smile:

1 Like

Store mulighet for at det kan bli en øl eller to tilgjengelig på casa del Bie.

Flott forresten, da har vi sikret tre av åtte plasser allerede.

Sett opp meg og.

Flott, da er vi halvveis til 8.

Vi har forresten huset på hånda frem til 20. desember, da må vi avgjøre om det skal bookes eller ikke. Sjekk gjerne med RB venner om de har lest info om dette huset. Det er et godt tilbud, men fullt mulig at ikke alle her er like aktive på forumet.

sånn det er nå så er nok ikke altfor mange aktive på forumet
vi må nok benytte sms etc og informere aktivt fremover

1 Like

Så ble det litt stille etter halveis. Bare minner om at jeg bare har huset på hånden frem til 20. desember, og slik det ser ut nå er vi tilbake til dyrt hotell. Litt synd, det er jo garantert mer sosialt med et eget hus. Så dersom noen kjenner til noen flere dette kan være aktuelt for så er det bare å pushe.

Har bestilt meg bonuspoeng rom på Scandic frå fredag til søndag. Avventar bestilling av fly til programmet er meir spikra…

Kor mange mangler? Blir hel ikkje eit RB-treff om vi lokker med Untappd skrælinger?? Kva bli totalprisen pr stk med det antallet som er påmeldt til no?

Prisen med fullt hus er 650,- pr skalle med åtte gjester. Vi er fire akkurat nå så det blir 1300,- og faktisk fortsatt rimeligere enn hotell. Man kan jo gamble om alle fire er med, så blir maks pris 1300,- og fortløpende rimeligere etter hvert som vi får skremt med noen til. Vi har vel faktisk også en initiativtaker her inne et sted som kanskje stikker hodet innom forumet før jul og ikke helt umulig at også han ønsker overnatting. Ellers kjenner jeg ikke til flere kandidater for øyeblikket.

Da har jeg kontaktet et par til som er i tenkeboksen, men Bryne og Gunnar er med på å garantere for 1.300,- så ser vi hvor mange etterslengere vi får. Hva med deg Cunningham?

Har også kontaktet 1 som er i tenkeboksen. Han var positivt innstillt, men måtte avklare på hjemmefronten.

Vi blir fler. Men om vi bare skulle bli 4 så går det fint for min del. Hyggeligere enn hotell

Supert, da har vi en avtale

1 Like

@holmen 1 hørtes dette interressant ut?

@holmen2 ?

@bergstaden kan dette være av interesse?

Dette må vel og legges til som ein offisiell event?

1 Like