Hva i helvete er det som foregår på RateBeer? 🤬

Fantastisk, info blir mer og mer utilgjengelig.
Vi trenger virkelig snart @discobot her.

Hei! Finn ut hva jeg kan gjøre, si @discobot vis hjelp.

…og jeg kan ikke finne noe sted hvor ølet virkelig er brygget (på de som er brygget andre steder, som f.eks. Commisioner, Client Brewer etc.):

…bortsett fra på siden til bryggeriet, da:
https://www.ratebeer.com/brewers/ego-brygghus/19896/

Er det rett at denne skal ligge som eige “bryggeri” i det heile tatt? Har dei noken som helst tilvirking-/salgsløyve eller noke? Er vel mange heimebryggarar som har fått eige øl brygga på eit bryggeri, skal alle desse leggast ut og?

Achtung Berry er brygga på Torp i Fredrikstad
har den info forsvunnet?

1 Like

Jo
når du klikker på bryggeriet og ser listen over deres brygg
så ser en hvor de er brygget
det kommer ikke opp lenger når du er inne på et enkelt øl

Ja, det er akkurat det jeg skriver…
Infoen er ikke borte, du kan finne den hvis du ver hvor du skal lete. Ganske håpløst… :rage:
Hvis du for eksempel er på en Lidl og lurer på hvem so har brygget ølen:
image
…så er det en liste over 139 forskjellige brygg en må se gjennom: https://www.ratebeer.com/brewers/lidl/15250/

1 Like

Jeg tror dette er på lista over ting de planlegger å fikse:

Kan tenkes at det blir fikset, men det står nok ikke øverst på lista. La det inn i den tråden også og fikk dette svaret:

Jeg begynner å mistenke at den lista benyttest som opptennings grunnlag for å få fyr på BBQ’en over there. Å få gjort noe med det ser ikke ut som de har til hensikt å gjøre.

2 Likes

Hmmm, hvorfor ble ikke ratingene fjernet når disse ble satt “Unratable”?
Mange ratinger på diverse søl fra Krönlein, bl.a. har Halmstad Cider Päron mer enn tjue ratinger - de fleste er vel flasker from Sweden (som vårt egen lille grensetrollmoderator har fått kloa i…)

Tror man regner at det ville være unfair overfor dem som i god tro har kjøpt dette svineriet, og brukt tid og penger på å rate det.

3 Likes

…backlog er som penger i banken var det noen som sa…
De kan gå en mørk fremtid i møte kan det se ut som:

@joet That is great news for all that store some beer and want to taste and rate them some years after they are retired. They are no longer able to rate them. I am sure that makes them happy.

Apparently the policy of making retired beers unrateable was reversed some time ago. You should be able to rate beers that are retired. We are investigating this particular situation now…

1 Like

So, why can’t old retired breweries be added then, so those who have old ratings can add them. Don’t we want a as complete database as possible, if not even for the history? Like for example, Goosens from the late fifties that’s been quite available for some time time, should be possible to add and rate…

1 Like

Ikke helt fornøyd med den nye “feeden”, men den kommer stadig med kommentarer til ratingene til @Inbreak

Hvaaa er ikke @Inbreak happy??

1 Like

Inbreak
image
…ser ut som den bare kommenterer på øl som for lav score - men 2.7 trenger jo ikke være skuffende…
latest er jo ganske ubrukelig - håper de beholder activity også…