Hva i helvete er det som foregår på RateBeer? 🤬

Gidder simpelthen ikke bruke penger og levra mi på å samle ticks fra bryggerier som skuffer gang på gang. Nyter gamle klassikere gang på gang og det hender jeg re-rater når flere nyanser dukker opp der ølet ble ratet etter en hastig smaksprøve første gangen. Det er for mye godt øl fra fine bryggerier jeg håper vil overleve som jeg ønsker å støtte som det er.

Tenker av og til på han dansken for noen år siden som kom hjem fra en heftig shopping runde i Tyskland med hele bilen full av diverse radleere og var skuffet for at så få viste interesse for den 14 timers rader smakingen han senere inviterte til :wink:

4 Likes

Njaaa, alle fire som har trykket liker har konsumert sin andel av middelmådige øl, noko som eit raskt overblikk på ratingene vil vise :grin: Viktig med eit åpent sinn, for å stemple eit øl som dritt-øl, må det først konsumerast! At det aldri blir kjøpt igjen er ein annan sak. (Forresten: har nå passert 30 øl frå ELØ, ingen grunn til boykott av dette bryggeriet!)

Enig med Sigmund
Ramler det en Fjordfolk rett foran meg så drikker jeg den nok opp
Men er ikke såååå lysten på å kjøpe så mye derfra
Hva sier de på Ratebeer fra Sandefjord?
:face_with_monocle: :face_with_head_bandage: :whale:

Hmmm!? :face_with_raised_eyebrow: Ikke mye entusiasme å spore for bryggerier fra søndre Vestfold - etter mange år har jo Grans vært alene, men nå har vi jo både Holtens og Larvik mikrobryggeri i Larvik og bl.a. Fjordfolk i Sandefjord…Sistnevnte åpnet jo pub sentralt i Sandefjord for noen år siden, men der er det visst bare en utlending som har ramlet innom :crazy_face:https://www.ratebeer.com/p/gulating-fjordfolk/76168/ - satser på at @bryne og @cunningham endelig får til sin ekspedisjon til Stavern… (ref: Nytt bryggeri?)

det går å sjekke inn på et sted jeg ikke har vært før
såååååå smart
:slight_smile:

Kun lov til å sjekke inn én gang på et sted… Det går jo ikke an å sjekke ut, så da…

1 Like

“Welcome to the Hotel California” …

1 Like

Hvis du ser etter steder å sjekke inn @cunningham så finnes et utmekret sted som heter Bryne. innen for 4 minutter gange fra togstasjonen finnes både 2 meget gode ratebare plassser en Brewpub og en bar så vell som Vinmonopolet på Bryne som også har godt utvalg. Tar jeg ikke helt feil vil det også gi deg øl fra et bryggeri du ikke har smakt før.

1 Like

Antar at Bryne er på sommerturneen :star_struck: :star_struck:

Bryne har satt av 2-3 timer daglig til planlegging fram mot avreise nordover 24.juni😈

Dag to med denne karen

Skjer når eg trykker på «Latest avtivity»

Funker for meg nå.

De holder på å forbedre RB. ser du ikke det?

Er innom her noen ganger hver dag, veldig lenge siden jeg har sett den karen.

Traff nettopp på han da jeg forsøkte Latest Activity. Har dukket opp ofte i det siste. Veldig kjipt.

Fungerer nå👍

Han har ikke vært her…

Har du drukket sprit @discobot?

Hi! To find out what I can do, say @discobot display help.

Ikke for meg, kjipt.

…bruker stort sett den gamle utgaven (som heldigvis fungerer fortsatt): https://www.ratebeer.com/activity

3 Likes