Hvem har lagdt ut hva på RB treffet

Starter en tråd for regnskapet her.
Jeg har lagdt ut taxi tur fra Apotekergården til Nøgne på fredagen. Det blir 60 på de som ikke har betalt.

Betalte for taxi for fire til Nøgne Ø på lørdag, 80 kr pr mann.
Mat til Bie gjengen; 70kr pr snute.

Da vipset jeg akkurat 150 til deg

Jeg la ut for taxi fra Nøgne Ø til Apotekergården på lørdag etter Grand tastingen. Den kostet 560,-. Husker ikke helt hvem som var med. Rune og Bryne? Hvem var sistemann?

Kostet 560,-

Jeg skylder noen penger for taxi til Nøgne på fredag og lørdag, samt fra Nøgne på fredag. Hvem?

Mitt nr for Vipps er 45 88 90 28. Dere andre som har lagt ut bør oppgi nr.

Jeg var med på den taxien, så tror jeg du var med på “min taxi” fredag fra Apotekergården til Nøgne. Det burde vel gå sån noenlunde opp i opp der eller? Bare gi beskjed

Jeg legger ut mitt tlf i begynnelsen av tråden.

Jeg var også med på den taxien fra NØ, hoppet av på Bie, tror det var flere enn meg og Erik som gjordet dette, vi hadde vel en maxi taxi?
Ellers har jeg ingenting uoppgjort med noen.

Stemmer det, vi var mange i den bilen, meg inkludert.

Vi var vel ca ti mann i lørdagstaxien hjem fra nø. Vippser 60 kr til Kaaz. Resten oppgjort med Gunnar og Bryne.

Vi var vel bare fire i den taxien så det blir litt mer på hver enn 60 kroner.

@Kaaz1 Dersom du tenker på maksitaxien kommer jeg frem til 8 pers (Per, Andre, Stian, Gunnar, Kjetil, David, Tommy og Erik) Det var muligens 3-4 som dro videre inn til sentrum?

Finn, Kai Sindre - kjørte de med Yngvar?

Trur ikkje eg har noke uoppgjort med noken, unntatt eventuelt “taxipengar” til Yngvar. Sat på med Yngvar alle gangane ja. Lørdag kveld var det eg, kenni, Erik og Rune var det vel

Jeg tenker på den taxien jeg betalte hjem fra Nøgne Ø på lørdag. Det var en vanlig bil og jeg mener vi var fire i den. Det kostet 560,-. Det blir 140,- på hver. Ev litt mindre for de som hoppet av på Bie (og litt mer på oss andre). Husker ikke om det var én eller to som hoppet av.

Kan si med nokså stor grad av sikkerhet at det var en maxitaxi hjem fra NØ lørdag. Med da ca 8-9 mann. Seks mann hoppet av på Bie tror jeg.

1 Like

Det var maxi fra Nøgne via Bie til Grimstad, det var jeg som bestilte den fordi vi fikk akkurat plass da Yngvar stappet inn resten i sin bil. Følgende vet jeg garantert var med her Per, Andre, Stian, Gunnar, Kjetil, David, Tommy og Erik

@Kaaz1 kan det være du blander med en eventuell taxi tur hjem fra Grimstad til Bie senere på natta når du husker 4 pers?

Jeg blander med fredag kveld hjem fra Nøgne. Da var det to biler. Trodde det var lørdag. Blander sammen fordi jeg ble så full av å drikke masse superdigg øl som dere andre ville kaste.

Vi gikk forøvrig hjem fra Apotekergården til Bie på lørdag.

1 Like

Det er forsåvidt bare fire inkl. meg selv som har betalt for min tur fredag fra Apotekergården til Nøgne, vi var seks pers, men jeg husker ikke alle som var med.(Andre, Rune og Per er OK)

Glemte å opplyse om tlf nummer: 98867014

Da vippser jeg 60 kr til deg for taxi fra NØ på lørdagen

Prøver å holde meg unna her. Har ca. 500 kr. i utlegg tor to taxier - hvor avtalen var at de andre skulle betale neste gang. De som evt. har dårlig samvittihget kan runde opp for det de sender til de to her.

Hvem betalte for maxitaxi fra Nøgne til Grimstad lørdag kveld. Jeg fikk inntrykk av at det var Per, men jeg var ikke med helt til byen så jeg vet egentlig ikke.