Inbreak 9000 🎉

Gratulere så mye med å ha nådd 9, da mangler du kun den ene 1k for et stort rundt tall.
Hyggelig å treffes, vi treffes sikkert igjen.

Gratulerer!

Wow, gratulerer! :beers:

Gratulerer så mye, alltid kjekt å møte deg, og kjenner jeg deg rett er 10K i box til sommeren.
Skål.

Gratulerer! Ser at der har vært en god del øl i det siste som du faktisk har likt, så dette lover godt for framtiden.

1 Like

Grats Kai. Look forward to catching up for some beers when you next over!

1 Like

Eit jubileum som eg har venta på. Frykta ei stund du hadde stivna på oppløpet :joy: Men, du kom i mål. Gratulerer!!!:tada:

Grattis så mye!

Gratulerer

Utmerket dette, fortsetter å lese ratingene dine.:point_up_2:

Tusen kjappe der, gitt!

Gralla!

Gratulerer Kai, stødig tempo mot 10K :sunglasses::tumbler_glass:

I godt driv den karen
grattis frende :sunglasses:

Håndverksølfestivalen lørdag kanskje? :slight_smile:

Vart berre tilbake til normalt heime-rate-tempo etter eit backlogmaraton i november. :stuck_out_tongue:

Takk takk!

10k før sommaren vert det nok garantert IKKJE, med mindre eg plutselig får alt for masse tid og legg ut alt for masse veldig gammal vanskelig backlog. Det får holde med eit plutselig anfall og 700 enkel backlog som vart lagt ut i november. Skulle ikkje forrundre meg om det ikkje vert 10k før neste år for den del. Vert nok ikkje det same festivaltempoet framover som det har vore tidligare tenker eg. :stuck_out_tongue:

Jeg og Chris skal dit på fredag, og jeg skal dit også på lørdagen
Da treffes vi sikkert der

1 Like

Kjem til Oslo tidlig fredag kveld, men skal ikkje på festivalen den dagen. Må finne tak i den Nøgne flaska og ta med meg også :slight_smile: