Is daar iemand?

Volgens mij niet meer…

1 Like

:ghost:

Tis net zo treurig als de staat van deze site en z’n ‘updates’

1 Like

Ik kijk misschien nog 1 keer per week. En dan is de site idd nog steeds een bende.

heuj !

1 Like

Hallo!

Ik kijk hier wel op de forums, maar de site heb ik al maanden niet bekeken. Ben alleen nog bezig met Brewver.

1 Like

Pfff weinig tijd voor RB, Brewver enzovoort. Op mijn werk is het Corona wat de klok slaat.

1 Like

Haha, volgens mij opeens meer activiteit op het NL forum dan in maanden. Bij joes staat er zelfs specifiek “It’s been a while since we’ve seen joes — their last post was 6 months ago.”

Hoe dan ook: blijf gezond allemaal. En kom naar Brewver.

1 Like

Boe! schrik! Brewver!

Voordat Brewver een app met offline ratings heeft zal ik de stap naar Brewver niet nemen. De RB-app werkt prima voor mij, alleen de site heeft z’n problemen (en de verkeerde eigenaars).

Nog steeds koppig wekelijks op RB aan het raten.

Brewver ziet er goed uit, maar ik gun RB geen premium membership om m’n rating te exporteren.

Zolang brewver geen app heeft stap ik niet over. Heb eens mijn export geïmporteerd maar dat is het dan. Vind het raten op de site nog niks op een mobiel.

Ik heb daar ook nog een tijdje over getwijfeld, maar ik heb het afgelopen jaar geen Bourbon County gekocht (had wel de mogelijkheid), dus ik dacht, die $12,- kan er nog wel één keer vanaf. En nou is het Schluss!

2 Likes

Snap ik. Het gaat mij ook niet zozeer om die 12 dollar, maar het principe dat de boel hier verwaarloosd wordt en dat ik dat lastig kan corresponderen met het geven van een ‘beloning’ (ook al dient die beloning ook mijn doel, namelijk export van data).

1 Like

Ik snap heel goed dat je vindt dat de boel wordt verwaarloosd. Ik schrok zelf van de achterstanden bij het adminnen. Maar het werk gaat in deze tijden voor en eerlijk gezegd ontbreekt bij mij ook de motivatie op dit moment

Ik denk dat ie doelde op verwaarlozing van de site door Joe en z’n team, niet zozeer van ons. Denk dat t heel begrijpelijk is dat wij er minder tijd insteken als we zien dat er geen hol met input van admins gedaan wordt. En alle ‘verbeteringen’ alleen maar leiden tot meer bugs en frustratie. En dat nu al 2 jaar achter elkaar. Er komt gewoon geen eind aan deze clusterfuck

3 Likes

Klopt Borrestein en Edo. Mijn opmerking over verwaarlozing betreft de structurele verwaarlozing van de site, zoals het niet fixen van bugs en het niet luisteren naar feedback van gebruikers.

Dat admins minder gemotiveerd raken kan ik goed begrijpen.

Nagenoeg alle Belgen zijn overgestapt op Brewver. :wink: En sowieso al alle admins. Links of rechts kijk ik nog es mee, maar de motivatie zit echt héél ver weg…

Ik doe dubbel werk. Maar als ik een bier tegenkom dat nog niet op de site(s) staat zinkt de moed me in de schoenen… Bij Brewver moet ik soms nog verder gaan zoeken, maar eens je het hebt krijg je tenminste niet het soort mededelingen als "oops… "etc etc