Jæren Ølfestival

Da har vi lukket regnearket for ny inleggelser.
Forside og meny produsert.
De som har det travelt med å få oversiken kan hente disse her:

Forside:

Meny:

For laptop/pc brukere som registrerer on the fly på festivale så inneholder menyen om du laster den ned direkte lenker til både RB’s og UT’s Øl klar til å registrere.

1 Like

Godt jobba Nils!

Kjetil hadde lagt til enda en etter min siste sortering. La den inn som nr 38, men det finner vi vel ut av etter hvert.

Lar den bare ligge som den er, det blir sikkert som i fjor noen som mener vi burde hoppe litt i menyen.
Vi kommer som i fjor til å printe ut menyen slik at de som trenger det kan notere direkte på papir.

2 Likes

Og, reknearket ser nå ut som å vere stengt for i år :+1:

Det var dumt. Fikk med litt honning fra en frafallen honning sønn

Fant ut at jeg hadde en til åpnet sake - en taru, jeg tar den med så de som mangler denne stilen skal få sjansen. Det er helt frivillig om man ønsker å smake!

Yes…



Alltid noen som ikke kan vente til julaften

1 Like


Stille og fredlig enn så lenge…

1 Like

Etter en trivelig oppvarming i går kveld så oppdager jeg når jeg går gjennom notatene at der fortsatt er
4 øl som ikke er lagt inn på RB
.
Lysefjorden Adventsøl
Fæby Espreso
Fæby kirs…
Tøftabrygg Limited Edition: Grapefruit

Alle 4,7%
Får en av de tilstedeværende Admins gravd frem flaskene og boksen og registrert disse på RB?


Game over

2 Likes

Lett redusert men ellers i fin form, håper dere andre og føler det blir en fin søndag👍.

Takk for en fin festival alle sammen, spesielt til arrangørene. Godt jobbet (og upåklagelig vær}:blush:

1 Like

Alt ryddet på plass og overnattingsgjestene har kjørt heimover. Eg rekner etterkvart ut kva kvar enkelt blir skyldig, sånn cirka. To kjekke kvelder! Nå blir det bare «Ringnes» eit par dager framover :sunglasses:

2 Likes

Som nevnt fra Bryne. To koselige dager med godt variert øl utvalg.


God rolig stemning i løa og mye god kavalitets vurdering av øl, m.m…
Maten var god og jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier det var en vellykket kveld.

2 Likes

Utmerket arrangement (jeg kunne bare delta på hovedsmakingen på lørdagen) - takk til Bryne for prikkfritt arrangement inkl. god mat, og til nilsas for printet program som gjorde ratingen til en lek. Akkurat passe antall øl (inkludert en del sidere, 2-3 sake’r og en mjød).

1 Like

Takk for en fantastisk sammenkomst. Spesielt til arrangørene.

1 Like

Jæren Ølfestival 2022

Kjekke gutter.

2 Likes

Kjekt med bilder! Eg tok ikkje eit einaste! Hugsa ikkje på slikt i lystig lag…… Men, nå kjem eit forsinka økonomisk oppgjer. Eg sender krav til kvar enkelt pr sms. Har rekna att og fram og dobbeltsjekka etter beste evne. Mange tal å halde styr på! 6 av oss hadde ein sesjon på fredag og på lørdag var vi 9 stk, men ein gjekk tidleg og ein annan kom inn i programmet omtrent midt på. 5 stk bidrog med drikke i varierande grad og slepp dermed litt «billegare unna» For dei reine konsumentane blei det litt dyrare men likevel billeg med tanke på godt over 70 ratinger for enkelte :sunglasses:

Imponerende at du klarer å holde styr på det