Jæren Ølfestival

På øltur bruker jeg alltid ørepropper, klok av skade :slight_smile:

1 Like

gunnfryd og meg har noen cider-hull i Ryfylke, mens det kjente i Telemark er stort sett dekket opp. Det er to (nye) siderier i Gvarv, en av dem dukket opp på polet i forrige uke, Øvre Holtan, men bare på et par lokale pol… Den andre er ikke på RB ennå, må finne litt mer info. Planlegger å ta turen innom der i sommer uansett, så satser på å få med ihvertfall Telemark Sider fra Øvre Holtan.

1 Like

Har nokon av dei tilreisande planer for lørdag 14. august? Annet enn å bli edru og kome seg heimover? Eller, er søndag ein fin dag for heimreise?

Dette høres ut som reparasjons bayer og frokost på løa før dag 2 fyres igang.

Så midnatt er siste tog? Og buss går det heller ikkje (seinare)?
Ikkje spikra noke endå, Preikestolen er på ønskelista, og Siv ville til Kristiansand, og Stavanger kan fint få eit par dagar, så vi får sjå

Go-Ahead Nordic har tilpassa togtidene til behovet. Utelivet stengte lenge ned 22.00, seinare blei det utvida til 24.00. Dermed ikkje avganger etter midnatt, fram til 15.august. Det går ikkje direkte buss til Stavanger frå Bryne, må bytte i Sandnes. Lite nattbusser uansett pga Kovid. Tenker du meir enn ei natt i distriktet, hadde eg ikkje nølt med ei overnatting på Bryne frå fredag til lørdag, for å slippe styr med transport. Eg kan tipse om attraksjonar og utsiktspunkt i nærleiken :grinning: (Tinghaug, Fotlandsfossen, Lyefjell, Fritz Røed Parken (Der Nilsas handler dei fleste ølla på Untappd) Brix Brygghus og puben Mellombels.

Jeg må dessverre være i KRS søndag morgen

Retting: du kjører FRÅ Bryne søndag SEIN morgon……

1 Like

Med Bryne’s Frokost reparasjons bayer og fortsette fra kvelden før så er vi vel alle klar for å ta kvelden tidlig lørdag så krs søndag burde være innforbi rekkevidde.

Jeg kan være til søndag
Men må også til Halden på søndag - har en mistanke om at to netter på Jæren kan tære hardt på en sprek ung kropp…og kjøre bil i 7 timer da…blæh
Så jeg har en mistanke om pit stop utenfor Kristiansand fra lørdag til søndag

Hører vel med til festivalen selv om Untappd har et solid forsprang her på antall ratinger.


image

1 Like

Nils, kjøp inn 6 bokser. Det blir åpningsølet på løa 13.august
Eller, nei dropp det. Folk kan handle den sjølv på Vaaland eller OBS på Bryne……

Hva?
Får vi ikke velkomsdrink?

Brix, åpner de ikke før 15 på fredager? Må drikkes kjapt da for å rekke oppstart kl 16 :slight_smile:

Parker i gardsrommet mitt. Cunningham kan vegen. Gå til sentrum, to planker kvar på 60 minutt bør gå bra. Eg henter 2, 3 eller 4 stk når de er klar, før fire. 4 minutt å kjøre heim. Eller, lørdag klokka 12.00😬

1 Like

image

Ulike tider alt etter kor du ser etter informasjonen. Vi får dobbeltsjekke med Brix når vi bikker august

Danish pints…går unna som f. En planke delt på 3 eller 4

Jæren Ølfestival | Beer Travel, Festivals and Brewing Industry Events, Local Parties: Bryne (ratebeer.com)

Øhhh, i henhold til nasjonale og kommunale covid regler kan eg bare ha 20 gjester i privat regi. Får håpe dette ikkje tar heilt av med lokale fylliker, mindreårige, RB-hangarounds, groupies og venners venner :partying_face: Uansett, det er vel knapt 20 aktive RB-erer som er aktuelle på treffet. Men, om nokon her på RB kjenner på at dette skulle eg vore med på. Gje lyd! Det er enno god plass og god takhøgde. Offisiell oppstart blir nok noko over klokka fire. Eg må nok hente folk i to omganger på Bryne. Brix Brygghus åpner 15.00 og 15.57 kjem eit tog til Bryne frå Stavanger. Kanskje kjem nokon med det? Om ikkje Sigmund tek Holmen1 og Gunnar med i bilen. Time will show. Litt tanker om mat:

  1. Grilling rett utanfor låven - pølser i brød. Eg kan handle inn store, spesialpølser fra den polske slakter på Klepp, dyrare men betre pølser for oss med velutvikla smaksløker. Eg handler inn og lager ei felles rekning.
  2. Bestille pizza levert på døra
  3. Ein liten pause i programmet der vi rusler omlag 10 minutt bort til Biltema sin kafe - Biltema burger! Sjølvsagt med innlagt forfriskning undervegs. Litt avhengig av greitt vêr…

Kom gjerne med ditt ønske, 1, 2 eller 3