Jæren Ølfestival

Torden??? Det buldra så mye at vi var vel en tid bekymret om låven skulle kolapse. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kom lydkilden frå ein parkert bil med open bakluke? :thinking:

2 Likes

Det kunne virke slik ja :slight_smile:

Da vi hintet @Bryne under festivalen om dette ble en årlig tradisjon var han usikker og unnvikende.
I går var det igjen fullt hus i løa så det ser ut som han legger seg på en ukentlig istedenfor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

:partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: Det blir ny låvefestival på Bryne lørdag 13. august i år om det er interesse for slikt fyll og fanteri. Veke 32 på kalenderen. Eg kjem ikkje heim frå Lofoten før månadsskifte juli/august. Må dessverre på jobb fredag 12. og er lite lysten på hardaball den dagen. Mykje blir likt som sist men eg førslår desse endringane:
Torsdag: for dei som kjem til området tidleg kan dei besøke vannhull i Stavanger. Uten mitt selskap…
Fredag - bestille bord på Brix Brygghus (18.00?), mat og øl. Besøk på Mellombels for dei som vil ha med det og. Evt starte med eit besøk med smaking på Rygr? Avslutter kvelden tidleg.
Lørdag: Lite vits å besøke lokale sideri i Rogland, dei har neppe noko igjen i august. Kanskje få til eit ølrelatert besøk i området? Eg må sjekke opp litt her… Tidleg oppstart i løå (låven) Matservering, Ringnesstasjon og ølling delt over to “sessions” Om veret er greitt blir det ein liten rusletur i nærområdet før siste session.

2 Likes

Tips gjerne gode ølvenner som sjeldan er innom forumet!

1 Like

Høres ut som Tromsø,Haugesund og Rukan m.flere må planlegge.
De som fant turen i fjor regner jeg med 99% sikkert stiller også i år.
Som nevnt tidligere for de som trenger overnatting så anbefales både Bryne Kro & Hotell, Bryne Hotell Jæren Begge innforbi gangavstand til sentrum og Brix/Mellombels m.m.

1 Like

@Bryne we låve you

Et must folkens
Men kan du bestille sol i år?

Her har dei brygga øl fram til covid slo til. Kun servering for dei som leiger lokalet for festlige lag. Eg hadde eit håp om besøk 13.august. Men, nei. Eg fekk i dag svar om at han pga husbygging og andre prosjekt på tunet i dag er utan bryggerom. Nytt bryggerom kjem etterkvart men er ikkje klar til august. Altså får vi vente til 2023…

Er det interesse for tur innom her lørdagen i august:

Litt langt vekke frå Bryne, 30 minutt med tog til Stavanger og så buss omlag 40 minutt (?) til Tau.

Servering av en 7 smakersmeny som vi endrer uke for uke etter sesong og lokale råvarer.
Lørdager fra kl. 13.00 (En bør beregnet 3-4 timer på måltidet)
Per person 625,-

Altså, dyrt og tar tid og eit mirakel om vi får plass på så “kort varsel” Kjem og litt seint igang på løa på Bryne. Sandnes er ca 20 nminutt unna med tog.

Berentsens i Egersund er nok litt for kjedelig…

Jåttå har selskapslokale men har nok ikkje noko særleg spesielle øl å friste med

Lervig Local i Stavanger sentrum åpner tidleg og er og eit alternativ. Salikatt Taproom åpner ikkje før 18.00
Det enklaste er nok eit besøk på Rygr men spørs om vi får nye øl der…

Hei!

Takk for din henvendelse.
Vi brygger dessverre ikke øl lenger hos oss.

Beste hilsen
Villa Skeiane
v/ Monica Tjessem

Personlig vil jeg nok til Berentsen
:slight_smile:
kjører du @nilsas ?

Jasså? Då er Villa Skeiane retired…

Personlig ser jeg ikke noe vits i å gå til Berentsen.
De har i mine øyne ikke kommet med noe gode nyheter siste 4-5 årene og ser ut som de bare faller tilbake på å produsere industriøl og fake sider.
Noe tur til “okka by” gidder ikke jeg lenger da også Mungått har stengt.
Beste forslaget er nok Rygr og en middag på Brix etterpå.

1 Like

Ja ja da får jeg kjøre til Egersund sjæl

Og Villaen må dessverre settes som retired
Typisk :sleepy::sleepy:

Bryggestova til Berentsen er kun åpent for større lag og med matservering. Ølutsalget er enkelt å besøke men lite av interesse å handle, utanom middelmådige øl frå B20

Forventer ikke noen ølopplevelse som får knærne til å skjelve i Egersund…
Men aldri vært der…

Jåttå puben vet jeg lite om og springer ikke skoene av meg for råtten kål og gulerot øl.
Derimot så har de noe kvalitet der i form av Sandalen’s sidere hvis der er noe igjen av det lageret til August da.

1 Like

Har notert uke 32 til Jæren

2 Likes

Som sagt vill forbause meg om ikke samtlige fra i fjor stiller i år også.
Alltid velkomen Gunnar.