Korona 🤒

Hmm, antall ticks stuper nå som vi i koronatider får problem med å samle sammen likesinna til ølkonsum🤔

Men, eg har ei god samling Korona :smiling_imp:

Ja, dessverre. Mens jeg har vært sjuk har jeg ikke hatt stor lyst på øl heller, men nå kjenner jeg at øltørsten kommer snikende. Har noen nye øl som skulle vært introdusert på Cardinal nå - men siden Cardinal er stengt, har jeg ihvertfall god tid til å skrive omtale av ølene. Og så fikk jeg plukket med meg noen øl fra Vinmonopolet i Verksgata, Stavanger.

2 Likes

Sterkt utvida reiserestriksjoner blir innført frå mandag. ALLE som har ein slik bilmodell må nå i karantene. Dette kan fort bli relevant for RB sidan svært mange (av dei få) brukarane har ein høg snittalder og dermed større sjanse for å ha ein slik firehjuling i garasjen.

1 Like

Har riktignok gammal japansk bil, men det er en Subaru Forester. Navnet tilsier vel egentlig karantene langt innpå Finnskogen et sted, men nå har jo utkantkommunene begynt å forlange at byasser og halv-byasser holder seg på på sin folkeregister-registrerte adresse, og ikke smitter bygdefolk og lettlivede budeier. Det gamle sosialhjelp-begrepet “hjemstavnsrett” har plutselig fått sin renessanse. Lett skal det ikke være.

Er i 14 dagers karantene etter at et spansk fly hentet oss i Granada i går. Intet i veien med øltørsten og ølkjelleren er heldigvis velfylt. Dessuten er backloggen rimelig lang, både med plassratinger og ølratinger. Håper at jeg står han av. :grin:

3 Likes

Du skal se du overlever det Rune. Langt værre ser det ut som det blir samling i April med viruell bar. I værste fall om dere i Tromsø trosser forbud og setter dere samme. Søringer er jo nektet innreise til Tromsø med mindre man svømmer nordover.

@Sigmund du må legge deg i hardtrening skal du svømme så langt.

Framtidige øltreff blir å sitte aleine med HEILE flasker og ha sosialt samkvem og ølfaglige diskusjonar via skjerm. Hurra…:persevere::persevere::persevere:

Aner eg eit nytt omgrep her? Frå før har vi «Danish Pint» som er 33 cl delt på minst 10 mann, eller noko i den duren. Motstykket blir «Corona Pint» som er heile flaska/boksen aleine, uansett volum :grimacing::muscle::muscle:

2 Likes


Valgets kvaler.

1 Like


Fortsatt ligger terskelen min høyere for å kjøpe Coronna.

1 Like