Memory lane

4 år siden jeg og den godeste @Rune hadde en episk tur til Chelmsford Beer & Cider festival
<3

1 Like

Leselige notater og greier! Tidleg på dagen :thinking: :joy:

De hadde vel med sekretær tipper jeg.

tidlig…festivalen var vi innom på formiddagen…

Har blitt for gammal for hardkjøret på festival, tror jeg. Men savner den avslappende atmosfæren på en koselig britisk pub!

Ja, det var gode tider i Chelmsford og med en dags utflukt til Norwich.


Bildet er fra Fat Cat i Norwich og viser Cunningham sammen med Grumbo (Ipswich), og de tre danskene, Saxo, Rasmus40 og Camons

I disse dager er det også et år siden Finn og jeg sist forlot England etter vinterfestivaler både i Manchester og Birmingham. Sukk

5 Likes

Spoon frokost mmmmm

Lite på tallerkenen🤔 Men, øl nok😬

1 Like

Også før frokost da!!!

Disse gutta er jo værre en meg og deg @Bryne Vi venter i alle fall til vi har fått unnagjort frokosten før vi begynner på øllet.

Lukter alkiser lang vei.

Helt kurant med øl til frokost. I Skottland har de riktignok strengere regler, der må man vente til kl. 11:00 før man får servert noe med alkohol i, selv om puben åpner for frokostservering kl. 10:00. Men på JDW-puben The Jack Fairman like ved jernbanestasjonen i Horley (nær London Gatwick Airport) stilte jeg morgenfrisk og opplagt for min første pint (og frokost) kl. 08:00. Praktisk å legge et solid grunnlag før man skal inn til London eller ut til flyplassen.

Husker @Holmen2 og meg skulle ha frokost på The Last Plantagenet (JDW) i Leicester i Januar 2018. De hadde nettopp åpnet, og jeg hadde hørt at jo lenger nord man kommer i England, jo mer likt Skottland var det med alkoholservering før lunch. Når jeg spurte damen bak disken om de hadde øl til frokosten, var svaret: Off Course, this is a pub… :grinning:

3 Likes

Det var en rigtigt hyggelig dag, Rune. Godt selskab og masser af nye øl.

Det er også et år siden min sidste festival, hvor vi lige nåede en enkelt dag i Birmingham, før vi drog på rundtur i det nordlige England. Jeg trænger godt nok til en tur til England, eller vel efterhånden en hvilken som helst øltur.

2 Likes

@saxo @Camons

Dejligt billede. Jeg savner turene til England og pubcrawl.
/John

2 Likes