Mini-admin and his Norwegian roadtrip

Lofotpils har jeg bare smakt 9 øl fra, og hvis man ser bort fra det grenseløst tåpelige navnet (for et bryggeri som brygger alle mulige slags øl, og slett ikke bare pils) så var der ihvertfall to som jeg likte meget godt, Fjell Stout og Flåklypa Spesial (sistnevnte står nå som “retired”). De andre var kanskje middelmådige, men ikke direkte dårlige, så det gjør ikke noe om noen flere øl derfra (som jeg ikke har smakt) blir med hjem til Jæren.

Er ellers overrasket over at røkt torsk er en nyhet for deg, det pleier de da ha i fiskediskene på Meny, Spar, Coop Mega og Obs! her sørpå også.

1 Like

Dette er ikkje røykt torsk som vi et som middagsmat sørpå og som må kokes. Dette er meir som røykelaks, bare at det er torsk. Godt som snacks eller til brødmat. Eller «kontorarbeid» med å legge til øl, bilete av øl, strekkoder og sette pris på flaskene. Må og få oversikt på kva eg kan bøtte ned aleine her i Lofoten og kva som skal bli med heim :grimacing: Held akkurat på med ciderflaskene.

2 Likes

Dei 3 frå Lindheim kjem på polet fredag

Snart fatlagret øl frå Lofotpils og :+1:

3 Likes

Skrapt og mala første strøk på omlag 28 meter gelender på rekkverket rundt terrassen. Dagens andre øl blei eit overraskande funn frå Åsa Landhandleri. Skål!

Flott utsikt i kveldssola er og ein bonus :sunglasses:
For dei som lurer: fjellet i bakgrunnen heiter Støvla og er på 824 moh. Har vore der to gonger aleine. Få turister går der pga at det er vanskeleg å finne vegen opp. Ingen merking. Lang tur er det og💪

2 Likes

Har då fått oversikt på alt eg har kjøpt med og konsumert på veg nordover sist veke. Fokuset var på norske øl og sider, men slumpa til konsum av 6 utlendinger(Danmark, Island, Italia og Serbia)
Oversikt over nye norske:
Austmann - 2
Brulandselva - 1
Bådin - 2
Crave Cave - 3
Disko - 2
Drum - 1
E.C.Dahls - 2
Fjellbryggeriet - 3
Fjord - 5
Fjordfolk - 1
Frøya - 4
Fæby - 2
Graff - 1
Grimaas - 5
Gulburet - 2
Hammerhead - 2
Harstad - 1
Hogna - 4
Hubertus - 2
Humbrygg - 5
Inderøy - 1
Kvernafossen - 1
Land Tsjoch - 11
Lervig - 1
Lillehammer - 2
Lindheim - 7 (4 sider)
Lom - 1
Karmaklubb - 1
Monkey Brew - 1
Nordgården - 1
Numedal - 3
Nøisom - 2
Polden - 1
NeRø - 3 (sider)
Raus - 3
Reins Kloster - 2
Rodebak - 3
Røros - 3
Raa - 1
Små Vesen - 2
Solumsmoen - 3
Stammen - 1
Stokkøy - 5
Stolt - 2
Tonga - 3
Trollbryggeriet - 1
Trondhjem Mikrobryggeri - 8
Wettre - 2
Øx - 3

Totalt: 121 norske øl og 7 sider, god start!

5 Likes

For all del.
Legg det ikke på ratebeer

3 Likes

Liten rapport frå Lofoten. Var innom vinmonopolet på Leknes i dag men der var det svært lite å finne frå ølslippet som var før helga. Blei likevel ei påskeøl frå Schouskjelleren og ein sterk porter frå Norumbryggeriet, av alle ting! På Bunnpris var det enno juleøl frå Polden Bryggeri og på Extra blei det og to nye øl frå nord. Ikkje den mest spennande fangsten men nye norske øl er alltid velkommen inn i min bil :sunglasses: På Vestvågøy er det to ysteri som eg tar turen innom kvart år. Top notch ost som må til i lag med godt (og middelmådig) øl. Prisen på osten er og som med ølet, i øvre prisklasse.


Lofoten Gårdsysteri, etablert av eit par frå Nederland. Utsalg og kafé.


Aaland Gård, ysteri som vi fekk omvisning på, urtehage og kafé

Avslutta med topp middag på ny plass på Leknes. «Digg» Min rett på bildet er tørrfisk, eg nekta å ete på Peppes Pizza…

4 Likes

…ikke pass heller?

1 Like

He, he, he, bare mitt ordinære pass er med i bilen i tilfelle kontroll i Finland. Og, mange av bryggeria på lista er det vanskelig å besøke: kun for grupper, må avtale besøk på førehand eller åpent ein fredag/lørdag i mnd. Og, er det ikkje direkte salg rett frå bryggeriet er det lite vits å kjøre innom. Har riktignok besøkt mange av desse bryggeria før og ein god del på denne turen.

Rapport frå Lofoten. I går var vêret ustabilt heilt til kvelden kom. Klokka 20.00 hadde eg valget mellom å fortsatt sitte inne og hive meg over eskene med norsk craft beer, eller få den late middelaldrende ræva ut ein tur. Resultatet ser du under. (Det blei ei ny Lindheim rundt midnatt :sunglasses:)

Utsikt frå Flakstadtinden og Ramberg sett frå E10. Omlag 30 minutt kjøring frå Sørvågen der eg held til.

5 Likes

Til mini-treffet i Tromsø nå på onsdag tar eg med ei øl frå desse bryggeria:
Land Mikrobryggeri Tsjoch, Fæby Bryggeri, Crave Cave Brewery og Solumsmoen Gardsbryggeri. Tenker denne rekka får gang i blodpumpa der nord :sunglasses:

2 Likes

Glimrende, øl fra ukjente bryggeri er alltid velkommen, på samme måte som storfint besøk fra Bryne. Vi gleder oss og står klar til en aldri så liten Tromsørunde. Riktig god helg. Skåler med Big Fat Cat. :smiling_face_with_three_hearts:

I dag blei det meir trim enn øl. Blir lenge til neste gang! Onsdags morgen kjører eg mot Tromsø. Blir då mest bilsport og øl :sunglasses:
Ny øl frå Lofotpils blei kjøpt inn på Lofotr Vikingmuseum: Odins Øyne (Såg den på Untappd under konsum «nearby») Trur det er fleire brukarar på UT enn RB :joy: Etterpå blei det ein motbakke på 931 høydemeter: Himmeltind på Vestvågøy.



Dagens beste drikke, alkoholfri Soft Seltzer without gas. Kan eg rate den?

Parkerte bilen rett ved Hauklandstranda

5 Likes

Då er siste overnattinger på road-trippen bestilt:
Etter Vadsø kjører eg 840km (!!!) til Lapphaugen Turiststasjon, der venter ei lita hytte utan innlagt vatn :grimacing:

Neste etappe blir til Bodø via Kjerringøy. Foffern er du klar? Overnatter på hotell i Bodø slik at det blir ein liten pub crawl.

Grana Bryggeri i Snåsa og hotel i Levanger har vore på planen lenge.

Siste natt blir søndag 26.juli på Lillestrøm. Sorry, det blir ikkje tur innom Røros denne gangen @bergstaden :disappointed_relieved: Kanskje neste sommer, på veg nordover?

Mandag 27.juli blir det å kjøre heim til Bryne via eit par ølstopp. Blir tur innom Skien.

Veldig trivelig i Tromsø i går. Hadde ein rating session heime hos Finn i lag med Rune. 12 øl blei broderlig delt. Første vannhull på byen blei Tromsø Mikrobryggeri - Bryggeri 13. Her kom og Gaute aka «djoeye» og innom. Eg hadde ein liten runde aleine før sengetid, var innom Agenturet, Prelaten, Cafe Sånn, Blå Rock, Helmersen Delikatesse og Ølhallen.


Om du bruker lupe, ser du Rune og Finn som venter ved Tromsø katedralen imens eg sjekker inn på hotellet. Utsikt frå vinduet mitt.

Denne klarte eg ikkje gå forbi :grimacing:

Turistmotiv frå Ølhallen. Denne skremte meg i seng!

4 Likes

Veldig hyggelig besøk, Bryne. Takk så mye for ølene du delte med oss. Velkommen tilbake. :sweat_smile:

2 Likes

Flere brukere på UT?
Nei nå…

Dette var vel det nærmeste vi kom et ratebeertreff i Tromsø. Det er ikke antallet det kommer an på. image.

Vi gikk IKKE inn i kirka etterpå.

6 Likes

Nå venter vi i spenning på ølratingene dine fra denne imponerende turnéen, Bryne.

1 Like