Missing: amerikanske stater

Vi var innom denne problemstillingen i en annen tråd, men finner den ikke igjen. Vinmonopolet er så vennlige å slenge alt amerikansk i delstats-sekkeposten “øvrige”, bortsett fra de største ølstatene som California som får egen oppføring. Dermed er det vanskelig å finne “missing states” uten å gå fryktelig nøye til verks med et tidkrevende arbeid. Alabama vet jeg finnes bare på Bergen Storsenter, skal se om min niese kan fikse noe for meg der. Men jeg mangler også: Arkansas, Idaho, Kansas, Mississippi, Nebraska, Nevada, New Mexico, North Dakota, Rhode Island (som jeg kunne sverget på at jeg har hatt, men nei), South Dakota, Washington DC, West Virginia, Wyoming. Er der noen av RBs lyse hoder som kan gi meg tips om noe derfra? Gulating-styrke er selvsagt også av interesse. (Mangler mye i Canada og Australia også, men de har jeg nesten gitt opp.)

Alabama var ei lita stund å finne på Sola, men det er då tydelegvis tomt der nå. Dei andre statene skal du nok slite med å finne i Norge/Europa…

Hadde tenkt meg til Sola i dag, men så at det var tomt, ja. Krysser fingrene for at Bergen Storsenter ikke går tomme i dag, min niese skal innom der til uka.

Her er hovedtråden, startet av underteikna. Er nå eit par interessante stater på nettbutikk i EU :grimacing: Bare å bestille Sigmund.

Niks, Beerdome leverer bare innen EU, ikke til Norge.

Feriehus i Danmark?

Har bestilt feriehus i Danmark i slutten av mai, men vet ennå ikke om jeg får lov å reise.

Øl frå New Jersey er nå å finne på spesialpol. Brix City.

Drekker Brewing Company frå Nord Dakota er nå på enkelte spesialpol. Ein stat er trur mange mangler!

1 Like

Kjøpt nuh !

Oops, den er nå konsumert….

Been there done that.

Det er så masse nytt amerikansk på polet heile tida at eg har gitt opp og overser det meste ganske lett. Ser eg manglar Alabama, Kansas, Montana, New Mexico, N+S Dakota, Tennessee, West Virginia og Wyoming. Ingen aning om noken av desse ligg i backlog eller kva anna som er på polet. Men gir i grunnen ein god F også :joy: :joy:

1 Like