My 2017 stat check 2

Bier op van 880 verschillende brouwerijen, waarvan 300 nieuwe. Jullie?

808 / 333

491/255

273/148

343/129 op 835 beer reviews (waarvan er dus ca 250 private ticks zijn, maar dat terzijde)

389/208. Overigens nogmaals: 979 bieren gerate tegen 663 vorig jaar (wat al een record was). Ik denk dat dit jaar weer “gewoon” ca. 500 gaat worden. Alleen maar kwaliteit. :smirk:

Gvd potje dit was DE kans op 1000!

1 Like

388 brouwerijen, waarvan 166 nieuwe. Meeste nieuwe brouwerijen laat ik links liggen blijkbaar, slechts 9 openden in 2017.

Hij had maar Ă©Ă©n avondje meer naar Den Haag hoeven komen :joy:

1 Like

Anyway, 794/409 waarvan 53 nieuw in 2017. Heb ook wel redleijk geprobeerd om waar mogelijk nieuwe brouwerijen te proberen, vind ik toch altijd leuk.

1048 beer reviews in 2017 from 404 breweries
154 breweries were tried for the first time, 32 of which opened in 2017.
Average rating given: 3.33
Average score of what I rated: 3.43

Zeker geen slecht jaar dus. Hoewel ik bieren wel relatief laag scoor.

400 breweries, 192 nieuwe, 25 “geopend” in 2017.
955 ratings. Een dik record voor mij ook.
Avg given 3.15
Avg rated 3.3

Hoogst gerate bieren zijn dit jaar ook daadwerkelijk hoog gerate.

Ga je naar de Persistence Tour? Ik vind de lineup dramatisch werkelijk waar. Maar goed, ik woon wel vlakbij :slight_smile:

Lekker de tanden eruit laten slaan bij Hatebreed?

Dramatisch? Beter wordt t niet waar t hardcore betreft.

Destroy everything! Destroy everything! Om maar even een van de filosofische hoogstandjes van dhr Jasta te kwoten. Even een uur verstand op nul.

Niet te doen man

… zegt de crust-punk liefhebber… :smirk:

1 Like

Dramatisch ja. Alle heren hebben al meer dan 10 jaar geen fatsoenlijke plaat uitgebracht. Ik hoop dat Hatebreed nog wel een beetje energiek is, maar ik verwacht een gare show in sfeerloze Tivoli. Beetje zoals Mastodon tijdje terug

Is pas 2e Europese optreden van deze tour. Mag toch hopen dat ze nog een beetje energie hebben. Terror wel eens live gezien? :crazy_face:
Maar goed, van “goede platen” moeten ze het niet hebben. Tis allemaal van dik hout zaagt men planken. Wat op zn tijd dus errug lekker is :laughing:

Edit: Mastodon zoog apenballen inderdaad. Zeer matig, tis sowieso altijd alles of niets bij die gasten. Dit was een gevalletje niets.