My 2017 stat check 2

Terror, madball en hatebreed allemaal wel een paar keer gezien ja. Ach ja, ik ga denk ik wel weer even kijken. Maar ik verwacht er allemaal weinig van, dan kan het alleen maar meevallen. :slight_smile:

Ik heb de middag vrij en ben dus op tijd in Utrecht voor een al dan niet licht-alcoholische versnapering wat ongetwijfeld gaat bijdragen aan de feestvreugde.

Welkom op RateKutherrie allemaal

2 Likes

Ik heb werkelijk geen flauw idee waar -afgezien van de post van Drebus- de laatste 10 posts over gaan.

1 Like

Het enige waar mastodon goed voor is, is bier maken met Mikkel.

Houwe zo!

1 Like

Het is geen cuntry, dus dan kent meneer het niet he :stuck_out_tongue:

Klinkt een beetje als Sepultura 20 jaar geleden of zo

Mijn favoriete band genaamd HateBruurd:

2 Likes

Jaaaaaa dit zijn toppertjes hoor.
Is er ooit een soort ā€œbegeleid zingenā€ project geweest voor geestelijk minder bedeelden in NL, als vorm van bezigheidstherapie? Er zijn nogal wat van dit soort ā€œartiestenā€ tegenwoordig. Bestaat dit ook in het buitenland (afgezien van het ā€œbegeleid presidentje spelenā€ in de USA)?

Half Duitsland zit aan de schlager, Frankrijk heeft Aznavour en de hele wereld host begeleid mee op Ed Sheeran.

Haha, als je zo gaat redeneren, bestaat zowat de hele wereld uit geestelijk minder bedeelden. Je kan van Edje Sheeran alles zeggen en vinden, maar die knaap is wel retemuzikaal.

ps. mooie off-topic draad zo :smiley:

Sheeran is de Leffe tripel van de popmuziek. Technisch allemaal prima, maar zo simpel en saai.

Als Sheeran Leffe Tripel is dan is Manita Mongozo Coconut.

1 Like

:joy:

Ik vraag me af of dat shirtje van dr bedoeld is als naveltruitjeā€¦

Gevolg van teveel barleywines denk ik!

Waaw, zal ik dan ook nog wat posten: