NM i masochisme - gratulerer til vinneren

Gratulerer så mye til gunnfryd som rundet 5000 norske ganske så nylig. Håper det medfører et mer kritisk innkjøpsmønster fremover :crazy_face: :crazy_face:

2 Likes

Heftig, gratulerer så meget.
:beers: :beers: :beers: :beers: :beers:

He he, ja han har jobbet hardt med den (men det er flere av oss som føler at det har blitt mye jobbing med seigt materie). Gratulerer så mye uansett :slight_smile:

image

Gratulere å mye med de 5 norske
Lykke til med de neste

Imponerande tall! Tipper at det har vore mange fæle øl blant dei 5000 :grinning:

@Beer5000? Trudde først at du viste til dine backlog øl-notater heilt tilbake til 1968 :thinking: DÅ hadde eg bøyd meg i støvet!

1 Like

Go Go gunnfryd
Du burde fått medalje fra alle små rare bryggerier som har servert deg jævelskap i mange år
He he

Men antar at du har fått i deg mye godt også

Gratulerer, flott at noen gidder :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

image

Joda noen gidder tydeligvis :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Det er noe skvip jeg har smakt. Men det er en god del gode norske øl der ute. Så at jeg hadde smakt over 1600 norske øl som jeg hadde gitt karakter 3,6 eller bedre. Kan man si at et bryggeri er dårlig uten å ha smakt noe fra bryggeriet ? Påstår at et øl ikke erdårlig, fordi det norskt !

1 Like

Det begynner å bli en stund siden jeg tok sølvmedaljen her, men nå må vi nesten gratulerer Gunnar med bronse i denne litt obskure konkurransegrenen. :grin:

1 Like

Gull? Sølv, Bronse? Ehh, host/kremt, underteikna er nok og i dette sjuke men dog så inspirerande rallyet! Har fortsatt glede av å legge til eller konsumere obskure norske butikkøl son den einaste eller ein av få :sunglasses:

Ikke bare er du ute av pallplass, men du er helt ute av lista! Den som ikke rater, eksisterer i prinsippet ikke, og teller følgelig heller ikke på noen liste.

3 Likes

Så brutalt er det Sigmund! Bryne kan smake seg gjennom så mye faenskap han bare vil, er det ikke på RB så teller det ikke :slight_smile:

3 Likes

Helt enig, han kan til nøds karre til seg en tribuneplass lengst bak på tribunen.

2 Likes

Når vi er først innom her så registerer jeg at den godeste @gunnar nå har steget ned fra 2 plassen og tiltrer nå 3 plassen. Samtidig vil jeg også benytte annledningen til å Grattulere alle 3 med oppnådd 5000+ Norske.

image

3 Likes