Nøgne Ø etiketter

Andre som har synspunkt på Nøgne Ø sine etiketter? Alt var betre før! Ein stor etikett som gjekk rundt heile flaska med alt av interessant informasjon lett lesbart. Etikettane i dag misliker eg sterkt! Rett før sint mail blir sendt til Rygene kraftstasjon.
Problem:
Mørkt og uleseleg i dårleg lys og på litt avstand (Nei, eg er ikkje så jækla gamal :imp: )
Vanskeleg å ta gode bilete pga gjenskinn i “metallic” glansa bokstaver på framsida
Bakside etiketten er rotete! ABV kunne og vore lettare å raskt finne fram til…
To delt etikett pluss hals-etikett? Kva med å ha ein stor, slik som før? Enklare for oss samlere


Ikkje tvil om kva som er lettast å sjå når du myser over bardisken for å sjekke ut kjøleskapet (Når Covid 19 gir seg…)

1 Like

Er tilbøyelig til å være enig med Bryne her. Hvor skal dette ende?

Lenge side jeg gav opp å lese de mikroskopiske med uleselig fargevalg på etikettene.

My godness…er dere enige?

1 Like

Hvis det kan være en trøst, så kan heller ikke jeg (mann, 58) lese baksiden av etikettene våre uten briller eller forstørrelsesglass. Skriften er liten fordi det er mange elementer som skal ha plass. Vi har altså prøvd å få med så mye nyttig informasjon som mulig.

Etikettene med metalleffekt er kun på flaskene fra fatlagringsserien. Ikke helt Instagramvennlige, men vi lager heller ikke øl for Instagram.

2 Likes