RateBeer Forums

Norske bryggerier 🇳🇴

Ser jeg har ca 50 nye norske bryggerier i året de to siste årene
Fortsetter eksplosjonen tro, eller vil det stabilisere seg?
Mange forsvinner jo etterhvert også (heldigvis)

10,6% økning (i antall fysiske bryggerier) siste år - Norge er da på 20 plass, med 208

…men på listen i neste post blir Norge kun slått av Sveits (antall fysiske bryggerier pr. mill. innbyggere)

Tipper det vil flate ut etterhvert og deretter vil nok kanskje noen forsvinne også…:ghost:

Ooooh, 90% øking av filippinske bryggerier!

1 Like

Jeg fant ett litt oppi Haldevassdraget du har overset. Du får padle deg en tur.

Svømt langt nå @KnutAlbert
En sånn kan jo byttes mot noe sånn midt i fylket :sunglasses:

Norske bryggeri og Thoresen igjen

http://touch.osogfusa.no/nyhende/sjefskokk-er-blitt-sjefsbryggjar-1.2292663?ref=0xebdd438c1aa9f4128817aa92168a4158d42571f1ffadfebae4a00e79923753c3

Ohhh, my liver!

1 Like

Og, i sommer har eg bestilt overnatting på nytt bryggeri i Nord-Trøndelag på min veg nordover til Lofoten. Ukjent på RateBeer og bare ein rating på Untappd! Stay tuned.

Thats rock and roll baby

Snåsa, tenker jeg. Det er flere I Namdalen nå.

Jepp, Grana Bryggeri.

JUNI
12.
6 års bursdagsfeiring med lansering fra Nordkapp Nano Brewery!
Offentlig · Arrangør: Perleporten Kulturhus

Kopiert frå fjæsbogå. Ølrevolusjonen ser ut til å ha kome til Finnmark!

http://anders.geekhouse.no/blog/

Denne karen er oppdatert på kva som skjer ølmessig i det ganske land.

For dei som måtte lure: det er liv i Qdulla. Har fått svar på mail. Men, bryggeriet er tilknytta ei seter på Harøya i Snåsavatnet. Altså, du må bestille båtsskyss. Kun serveringsbevilling. Hmmm, har @KnutAlbert virkelig vore i land på øya ??? By the way, det blir ingen tur på meg der i år…

Har ikke vært der. Bernt, David og et par andre fra Oslomiljøet var der og tappet et par øl på brusflasker for meg

Bryggerhuset KvindØL i Kvinesdal står somm “Retired” Kva har skjedd her? Dette har gått meg hus forbi om det stemmer :thinking:

For ei gjeng! Rater verken øl eller plass :scream::scream: Men, gode kamerater, det skal dei ha :+1:

Håndbryggeriet En Liten Øl bør endrast til “Microbrewery” Dei brygger nå sjølv i følge nettsida deira og då blir det feil med “Client brewer”

Trur kanskje det til og med er brewpub

Ting tyder på at Oppdal Brygghus har avsluttet. Ikkje sikker kilde, men dette fekk eg høyre på Smak & Behag på Oppdal.

Add To RateBeer

Add A Beer
Add A Brewer
Add A Place
Add An Event

Manage Your Account

Add Premium
Edit Profile

RateBeer Newsletter

Subscribe to our newsletter, RateBeer Weekly, a must for understanding new people, places and beers in worldwide craft culture.

Stay Connected

2000- 2017 © RateBeer, LLC. All Rights Reserved. Privacy Policy | Terms of Service