Norske bryggerier 🇳🇮

Ser jeg har ca 50 nye norske bryggerier i Ă„ret de to siste Ă„rene
Fortsetter eksplosjonen tro, eller vil det stabilisere seg?
Mange forsvinner jo etterhvert ogsÄ (heldigvis)

10,6% Þkning (i antall fysiske bryggerier) siste Är - Norge er da pÄ 20 plass, med 208


men pÄ listen i neste post blir Norge kun slÄtt av Sveits (antall fysiske bryggerier pr. mill. innbyggere)

Tipper det vil flate ut etterhvert og deretter vil nok kanskje noen forsvinne ogsÄ :ghost:

Ooooh, 90% Ăžking av filippinske bryggerier!

1 Like

Jeg fant ett litt oppi Haldevassdraget du har overset. Du fÄr padle deg en tur.

SvÞmt langt nÄ @KnutAlbert
En sÄnn kan jo byttes mot noe sÄnn midt i fylket :sunglasses:

Norske bryggeri og Thoresen igjen

http://touch.osogfusa.no/nyhende/sjefskokk-er-blitt-sjefsbryggjar-1.2292663?ref=0xebdd438c1aa9f4128817aa92168a4158d42571f1ffadfebae4a00e79923753c3


Ohhh, my liver!

1 Like

Og, i sommer har eg bestilt overnatting pÄ nytt bryggeri i Nord-TrÞndelag pÄ min veg nordover til Lofoten. Ukjent pÄ RateBeer og bare ein rating pÄ Untappd! Stay tuned.

1 Like

Thats rock and roll baby

SnÄsa, tenker jeg. Det er flere I Namdalen nÄ.

Jepp, Grana Bryggeri.

1 Like

JUNI
12.
6 Ă„rs bursdagsfeiring med lansering fra Nordkapp Nano Brewery!
Offentlig · ArrangÞr: Perleporten Kulturhus

Kopiert frÄ fjÊsbogÄ. Ølrevolusjonen ser ut til Ä ha kome til Finnmark!

http://anders.geekhouse.no/blog/

Denne karen er oppdatert pÄ kva som skjer Þlmessig i det ganske land.

For dei som mÄtte lure: det er liv i Qdulla. Har fÄtt svar pÄ mail. Men, bryggeriet er tilknytta ei seter pÄ HarÞya i SnÄsavatnet. AltsÄ, du mÄ bestille bÄtsskyss. Kun serveringsbevilling. Hmmm, har @KnutAlbert virkelig vore i land pÄ Þya ??? By the way, det blir ingen tur pÄ meg der i Är


Har ikke vÊrt der. Bernt, David og et par andre fra OslomiljÞet var der og tappet et par Þl pÄ brusflasker for meg

Bryggerhuset KvindØL i Kvinesdal stĂ„r somm “Retired” Kva har skjedd her? Dette har gĂ„tt meg hus forbi om det stemmer :thinking:

For ei gjeng! Rater verken Ăžl eller plass :scream::scream: Men, gode kamerater, det skal dei ha :+1:

HĂ„ndbryggeriet En Liten Øl bĂžr endrast til “Microbrewery” Dei brygger nĂ„ sjĂžlv i fĂžlge nettsida deira og dĂ„ blir det feil med “Client brewer”

Trur kanskje det til og med er brewpub

Ting tyder pÄ at Oppdal Brygghus har avsluttet. Ikkje sikker kilde, men dette fekk eg hÞyre pÄ Smak & Behag pÄ Oppdal.