Norwegian Ratebeer Gathering 2018

@Ami du er med
Skal du ha sviten i kåken må du ta en prat med @Beer5000

Ami vil være med i kåken, Beer5000. Er det plass fremdeles?

@Ami ja det er plass, helt topp. Da er 6 av 8 køyer okkupert.

1 Like

Eg snorker med meir enn 2 i promille🤫

Men det gjer vel då alle???

Så tipper jeg Daje snart får ræva i gir og blir med også, Beer x000. Skal pushe på ham.

Jeg kan også snorke stygt, ja.

What’s happening in Vegas, stays in Vegas:rofl:

Tar med ørepropper…

Daje og en kamerat vil bli med i huset, Best x000. Er det plass fremdeles så er vi fylt opp.
Han får ikke logget seg inn nå og ba meg si ifra.

1 Like

Beer x000, mente jeg…

Men det er jo fantastisk, da har vi fult hus. Jeg lager noe greier med telefonnummer på PM så vi kan kontaktes dersom det skulle være et eller annet underveis så vi holder kontakten.

2 Likes

Kjempebra!! Dette blir fantastisk!

1 Like

Har telt opp litt feil, det er fortsatt en ledig plass i huset på Bie for den som måtte være interessert.

…eller ikke telt opp feil, er det noen som aner hvem Tommy Olsen er og om han har tenkt å være med på spleiselaget?

Jepp, Tommy er med :slight_smile:

Flott, jeg har sendt han en melding på messenger i går jeg håper han svarer på. Har også en person på venteliste dersom noe skulle skje så det bra trøkk her. :slight_smile:

Vedkommende på venteliste kan sove i telt rett utanfor men ellers bruke alle fasiliteter innendørs! Gratis!

Eller vi kan være litt mer fleksible og la vedkommende sove på en madrass og ta kjøkkentjeneste så vi kan starte dagen med kaffe, egg og bacon ferdig servert :wink:

1 Like

Og utvask!!