Norwegian Ratebeer Gathering 2018

Erik du er et geni.
Synes det er helt ok om noen tar med sovemadrass etc.
Enten drikker vi øl, eller vi sover
Alle skal med. Billigere blir det også

Da har også jeg bestilt. Kommer fredag ca. 1730 med konkurrenten.no fra Oslo (avg. Galleri Oslo 1300). Bor på Scandic. Returnerer samtidig med kaaz1 søndag 1140. Dette ser veldig bra ut. Gleder meg.

1 Like

Har bestilt fly torsdag i 3-tida og tenkte å ta ein dag i Kristiansand.
Andre som har planar for torsdagen?

Kunne vært artig, men det spøker litt med utrolig mye overtid for tiden pga prosjekt som skal ferdigstilles ila påske (og et visst ønske om å ikke bruke for mye av påska på jobb). Men det er notert i boka. Uavhengig av hva som måtte være på tapp den uka så vil jeg anbefale Bakgården Både & som et spesielt hyggelig sted for tiden hvor det ikke er så kritisk om man ikke kjenner noen (staben er veldig sosial og ølinteresert). Serverer også brukbar husmanskost for en hyggelig penge. Kombinat er mer aktuell om man ønsker et mer kresent matutvalg og kan glimte til med et par øl fra fat du kanskje ikke har smakt. Patricks er best for å gå på flaskejakt og så har vi jo Christianssand brygghus for et tick eller to (og så er det jo her man kan smake ølet som er brygget på stedet og ikke outsourcet til Arendals for flasketapp).

En herrli melding kommer nu meget straks
Skal bare renskrive litt
I morra satser jeg på

1 Like