Norwegian Ratebeer Gathering 2020 (RBNG20) 🏔

Gaute (djoeye), Leif (lmojoh), Rune & undertegnede har glede av Ă„ invitere til samling i TromsĂž LĂžrdag 25. april 2020.

Byen i seg selv har en del gode drikkesteder som vi regner med vil stÄ for stÞrstedelen av underholdninga. Kanskje en uformell sammenkomst for de som er kommer i lÞpet av fredagen. Mulighet for utflukt pÄ formiddagen lÞrdag (KipisjÀrvi burde lokke). Midddag og Grand Tasting utpÄ ettermiddagen. Avslutning ikke for sent og med sentrum tilgjengelig for ytterligere aktivitet. Det er til og med noen brukbare drikkeplasser Ä oppdrive ogsÄ pÄ en sÞndag formiddag.

UtpÄ hÞsten etablerer vi et felles regneark for hvem som tar med hva til smaks-seansen. Litt nÊrmere program gÄr seg til utpÄ nyÄret.

Denne trÄden er hensiktsmessig for spÞrsmÄl/kommentarer. I alle fall dersom de har generell interesse. Velkommen med spÞrsmÄl og til TromsÞ om et knapt Är!

(Slik ser det ut pÄ sÞrhavna i dag. Utmerket skifÞre pÄ fjellet. Ølhallen helt til hÞyre)

6 Likes

We love you

Gleder meg

1 Like

Skal absolutt prÞve Ä fÄ til ei tur til TromsÞ! Den siste konfirmasjonen her i huset er lÞrdag 2.mai. Heldigvis ingen kollisjon!

1 Like

Endelig en god unnskyldning for Ă„ dra nordover!

2 Likes

Yngwie is alive! Halleluja!!!

3 Likes

Sannelig, han er oppstanden!

SÄ vist! Her pÄ hauen blir det jovla ned Zundert 10, klasseÞl nÄr alle andre har kasta inn sitt lett tilsmussa handklede. Musikk? Spidergawd :sunglasses:

Satser ogsÄ Ä ta turen nordover, om jeg lever og har helsa (et viktig forbehold Ä ta i min alder). Satser pÄ jevnlige doser av gammelmannsÞl i mellomtiden, for Ä holde koken.

1 Like

Da var rom pÄ Thon Hotel TromsÞ booket

1 Like

Er dette hotellet sentralt beliggende? Kanskje lokalbefolkningen kan gi oss en orientering om hvilke hoteller som passer for oss som er lite gangfÞre (spesielt etter mange Þl), og gjerne vil bo nÊr Ølhallen? SÄ fÄr man selv gjÞre en avveining mot pris og andre forhold.

Ja det er meget sentralt @Sigmund
5 min Ä gÄ til Þlhallen
5 min Ä gÄ til Agenturet
hvor Grand Tasting vil befinne seg pÄ lÞrdag

ligger like ved Domkirken - halleluja

1 Like

TromsÞ er en stor by arealmessig. Lite sentrum. Booker dere et sentrumshotell er det fullt mulig Ä bruke rullator for Ä komme seg rundt til de aktuelle utestedene. Hvis det ikke blir mye sne. Snedybderekorden pÄ 240 cm ble satt 29. april 1997. Satser pÄ at det ikke gjentar seg - selv om vi to Är senere var farlig nÊr


Hvis dere vokter tilbudene fra SAS og Norwegian er det regelmessig veldig gode priser. WiderÞe har direkte rute til/fra Bergen. Der er det ogsÄ gode tilbud av og til.

Hyggelig med sÄ stor interesse sÄ tidlig!

2 Likes

Helgen er merket av i kalenderen og da skal det mye til at jeg gÄr glipp av dette.
Blir hyggelig Ä treffes der nordpÄ

Er det mulig for tree hugging hippies Ä komme seg fra Oslo til TromsÞ pÄ annen mÄte enn med fly? Tog + buss tar kanskje i overkant lang tid? :seedling: :earth_africa: :yin_yang: :green_heart: :v:

Ja, du kan ta tog gjennom Sverige til Narvik og deretter buss i nÊrmere fire timer til TromsÞ. For tiden er denne veien faktisk billigere enn flyprisene selv i sovevogn pÄ toget. Velkommen! :sweat_smile:

1 Like

FÄ haik med ein trailersjÄfÞr frÄ Moldova, sikkert ein obskur Þlboks eller to med pÄ lasset.

2 Likes

Bryne kan kanskje bli hjemme?

Neida, Kjetil (Bryne) er en kjekk gutt, bare han fÄr sin daglige omgang med trÊr og mose. Om snÞen ligger meterhÞy i TromsÞ, sÄ finner han nok en utvei til nÊrkontakt med naturen.

2 Likes

Tog/buss er ogsÄ mulig via Fauske.
For de som har god tid sÄ er hurtigruta Ä anbefale. Kan kombineres med tog i Trondheim eller BodÞ. Blir nok mye dyrere enn alternativet via Sverige - men byr pÄ flotte naturopplevelser.

1 Like