Nytt bryggeri?

Er vel ikkje lenge før ein fjonball legger til Oskar Sylte som norsk bryggeri, med bare ikkje-ratebar drikke i porteføljen :scream::scream:

Jeg holder nå en knap på Ivar jeg da. :innocent:

Sake er dog adskillig nærmere øl produksjonsteknisk enn cider. (og smaker nærmere øl enn visse typer pastry (essens mikser) og enkelte typer Berliner Weisse (youghurt syrnet saft)). :wink:

Man behøver vel strengt tatt ikke julebrus når man har Omnipollo og Cervvisiam

2 Likes

Whisky er og ganske nærme øl…

Ingen whisky uten øl
så det er jo naturlig at det blir en sånn whisky rate sak også på linje med cider, perry og sake

Sjampanje brus til jul, fysj! Brun brus har ingenting med jul å gjere…

Rødt og søtt er verre en godt brundt drikke

Trur nok den brune i stor grad er søtare enn den raude som oftast er friskare.

Sysler med å legge til nye sideri i kveld. Syse Gard i Ulvik er på veg, men dette fanga mitt interesse:

Ser ut til å servere heimebrygga øl til lukka lag :thinking:

1 Like

Kanskje ein nytt alibi for «guttetur» til Hardanger til hausten? Gunnar?

1 Like

Til hausten blomstrer nok corona-viruset opp igjen. Best å få unnagjort slike studieturer i løpet av sommeren.

Synst det var ein som kjefta etter bilder her tidligare, og så har han sjølv lagt ut 3 sidera frå Mold UTEN bilde. KJØLHALING!!!

1 Like

Det er verket til ein avholdt admin! Eg legg alltid ved bilete, om det er tilgjengelig…

Lurer på kven som har lagt til nettside på dette nye bryggeriet:
https://www.ratebeer.com/brewers/elgeseter-brew/37892/

:joy: :joy: :joy:

website fører deg direkte til Hill Farmstead😂
Ikkje heilt korrekt bryggerilogo heller…

Men, er dette eit kommersielt bryggeri? Eller bare heimebrygging?

Admin bør sjekke ut, og slette heile greia om det bare er snakk om heimebrygging.

Kommersielt ser det ut som, sjekk Facebook.

Reklameartiklene er i hvert fall i orden: http://www.elgeseterbrew.no/?fbclid=IwAR3QIVy4u0lFPpDN2-BPg6H1WzaKdnXkUbk17vFbf9d8nfbSTQTseY6ueNs

Hmm, er visst berre ganske profft heimebrygg. Er sikker på eg las om salg av øl ein eller annen plass, så eg skulle spørre ein kollega om å få tak i til meg. Men det fann eg ikkje igjen. Og han bekreftar sjølv at det berre er heimebrygg. Så då er det berre å slette. På unCrappd ligg det jo ute som mikrobryggeri og heile balletten :joy: